فراخوان خادمین افتخاری جشن زیر سایه خورشید

بنا به اعلام هیات مذهبی عشاق الرسول (ص)‌ حال که تنها یکبار در سال فیض میزبانی از خدام حضرتش نصیبمان می گردد، برآنیم از این فیض بیشترین استفاده فرهنگی را ببریم و همچون خادمان حرمش به عاشقانش خدمت کنیم.

مراسم ((زیر سایه خورشید)) به برکت آقا علی ابن موسی الرضا (ع) یک فیض بزرگ و گسترده است و بستر وسیعی را برای کار فرهنگی و عقیدتی در هر شهر و دیاری فراهم می کند.

 

khademin-eftekhari1

 

به گزارش صدای زرند؛ بنا به اعلام هیات مذهبی عشاق الرسول (ص)‌ حال که تنها یکبار در سال فیض میزبانی از خدام حضرتش نصیبمان می گردد، برآنیم از این فیض بیشترین استفاده فرهنگی را ببریم و همچون خادمان حرمش به عاشقانش خدمت کنیم.

 

ازین رو بدین وسیله از همه بزرگوارانی که اشتیاق و توانایی برای خدمت به امام رئوف (ع) را دارند جهت شرکت در طرح خادمین افتخاری دعوت بعمل می آید.

 

لازم بذکر است از داوطلبین عزیز در هر زمینه ای که توانایی بیشتری دارند بر اساس ظرفیت و نیاز آن مسئولیت نام نویسی فرمایند.

 

حوزه های فعالیت:

 

تبلیغات
انتظامات
نظافت
پذیرایی
کمک های نقدی
هماهنگی و روابط عمومی و…

 

این فعالیت بصورت کاملاَ افتخاری بوده و بزرگوارانی که امسال انتخاب شوند در صورت تمایل برای سال های آتی نیز در اولویت خواهند بود.

 

برای ثبت نام و تکمیل فرم به آدرس: بلوار جنت – سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زرند مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۳۷۴۱۱۲۴۴۲ تماس حاصل فرمایید!

 

انتهای پیام/