دکتر انوشه، چهره محبوب ایرانیان به زرند می آید

سمینار ” خانواده موفق و سالم ” با حضور دکتر انوشه از اساتید برجسته و محبوب حوزه خانواده در روز جمعه ۲۲ مرداد ماه در زرند برگزار می گردد.

دکتر سید محمود انوشه، از چهره های محبوب جوانان و خانواده های ایرانی به زرند می آید.

 

anosheh

به گزارش صدای زرند، سمینار ” خانواده موفق و سالم ” با حضور دکتر انوشه از اساتید برجسته و محبوب حوزه خانواده در روز جمعه ۲۲ مرداد ماه در زرند برگزار می گردد.

 

این برنامه با مشارکت اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری زرند و موسسه مردم نهاد افق طلایی آریا اندیشه در راستای تحکیم بنیان خانواده برگزار میگردد.

 

یزدان پناه مدیرعامل این سازمان مردم نهاد جوانان عنوان این سمینار را « سبک زندگی خانواده‌های موفق ایرانی» بیان کرد و افزود که با توجه به افزایش عوامل و موانع تحکیم بنیان نظام خانواده برگزاری این سمینار را برای جوانان و خانواده ها ضروری دانست.

 

در ادامه ایشان افزود: برگزاری سمینارهای آموزشی از جمله اقدامات این موسسه مردم نهاد در حوزه جوانان با هدف توانمند سازی و توان افزایی منابع انسانی است که تداوم آن مستلزم حمایت مسئولین، نهادها و بویژه مردم است.

 

منصوری رئیس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری زرند از مهندس محمدی شهردار سختکوش زرند که در کنار اقدامات ارزشمند عمرانی در شهر حمایت ویژه ای از برگزاری برنامه های فرهنگی با رویکرد اجتماعی دارد، تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/