آیین بزرگداشت حجت الاسلام جعفری در شهرستان زرند برگزار شد

امام جمعه زرند گفت: مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی با هوشیاری دوست و دشمن را تشخیص دادند.

آیین بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام سید احمد جعفری اولین امام جمعه زرند و سومین همایش تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مجتمح کک و قطران شهرستان زرند همزمان با ۹ دی در محل سالن شهید شیرودی زرند برگزار شد.

آیین بزرگداشت حجت الاسلام جعفری در شهرستان زرند برگزار شد

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور عصر امروز در سومین همایش تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مجتمع کک و قطران شهرستان زرند با تسلیت رحلت پیامبر (ص) اظهار داشت: با رحلت پیامبر (ص) مصیبت‌ها برای اسلام آغاز شد و طی تاریخ فتنه‌های زیادی روی داد.

 

وی ادامه داد: در شام پیراهن عثمان را بهانه قرار دادند و فتنه و جنگ جمل را به راه انداختند، در جنگ صفین فتنه کردند و قر‌ان‌ها را سر نی بردند.

 

امام جمعه زرند خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی نیز فتنه‌گران در زمینه‌های گوناگون وارد شدند به طوری که افرادی را از درون نظام گرفتند و به جان انقلاب انداختند.

 

وی عنوان کرد: در انقلاب هم فتنه گران در زمینه های گوناگون وارد شدند به طوری که افرادی را از درون نظام گرفتند و به جان انقلاب انداختند اما مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی با هوشیاری دوست و دشمن را تشخیص دادند.

 

کرمی‌پور اضافه کرد: مردم در مدت زمان کوتاهی بعد از این واقعه با حضور حماسی خود مشت محکی بر دهان فتنه‌گران زدند و به دشمنان اعلام کردند که برای پاسداری از انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران هزار شهید گلگون کفن است و اطاعت از رهبری تا پای جان ایستاده‌اند.

 

حجت‌الاسلام غروی از اساتید حوزه علمیه قم نیز با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام سیداحمد جعفری مفسر قرآن و نهج‌البلاغه به جایگاه علم در دین مبین اسلام و انواع علم‌ها پرداخت و گفت: علت خلقت انسان و هدف از آفرینش انسان و بهتری انسان بر دیگر موجودات خداوند که نباید از دیگر موجودات عقب بیفتیم و با استفاده از عقل که خدادادی است کاملا استفاده کنیم.

 

وی به جایگاه والای شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: شهدا برای خدا رفتند و کار کردند، آنها از خود گذشتند و خدایی شدند.

 

این استاد حوزه علمیه قم در پایان اذعان داشت: باید انسان برای آزادگی خود از خودش بگذرد تا به خدا برسد، شهدا از خود گذشتند و تابع ولایت بودند که به خدا پیوستند.

انتهای پیام/