میراث فرهنگی در ثبت و ترمیم آثار تاریخی زرند ما را یاری کند/ آغوش زرند به روی تمام سرمایه گذاران باز است/ مسئولین بدانند که همه مردم اهل آنها هستند و در مقابل آنان مسئولند

فاز اول مجموعه تفریحی و گردشگری پردیس (قصر)، پنجم مردادماه با حضور وفایی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، امام جمعه، فرماندار زرند و سایر مسئولین اجرایی شهرستان زرند افتتاح شد.

فرماندار زرند در آیین افتتاح فاز اول مجموعه تفریحی و گردشگری پردیس (قصر)، گفت: میراث فرهنگی در ثبت و ترمیم آثار تاریخی زرند ما را یاری کند.

 

به گزارش صدای زرند، فاز اول مجموعه تفریحی و گردشگری پردیس (قصر)، پنجم مردادماه با حضور وفایی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، امام جمعه، فرماندار زرند و سایر مسئولین اجرایی شهرستان زرند افتتاح شد.

 

 

میراث فرهنگی در ثبت و ترمیم آثار تاریخی زرند ما را یاری کند

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در آیین افتتاح فاز اول مجموعه تفریحی و گردشگری پردیس (قصر) ضمن خیرمقدم به حاضرین اظهار داشت: شهرستان در حال حاضر یکی از شهرستان های در حال توسعه استان در زمینه های صنعتی است و ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم که از دیگر شهرستان ها از این لحاظ عقب نباشیم که کمک مسئولین میراث فرهنگی و مسئولین فرهنگی را می طلبد تا شاهد توسعه فرهنگی این شهرستان هم باشیم.

 

وی گفت: آثار و ابنیه های زیادی در سطح شهرستان زرند وجود دارد که خواهشی که ما از مسئولین میراث فرهنگی استان داریم این است که در ثبت و ترمیم این آثار ما را کمک و یاری کنند تا شاهد رونق این ابنیه و جذب گردشگر موثر باشیم.

 

 

مسئولین بدانند که همه مردم اهل آنها هستند و در مقابل آنان مسئولند

 

حجت الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری زرند در آیین افتتاح فاز اول مجموعه تفریحی و گردشگری پردیس زرند خطاب به مسئولین حاضر در جلسه گفت: همه مردم اهل شما هستند و اگر در حق آنان اغماض کنید و اگر بتوانید کاری را برای مردم انجام دهید و انجام ندهید طبق آیات قران دچار عذاب خداوند خواهید شد.

 

محمدی افزود: یک سرمایه دار هم باید همه مردم را اهل خود بداند و اگر می تواند کاری برای مردم خودش انجام دهد و این کار را انجام ندهد مطمئناً مورد غضب خدا قرار خواهد گرفت و جناب آقای روشن پور هم به عنوان یک سرمایه دار در شهرستان وظیفه خود را در این زمینه انجام داده است که باید از ایشان تقدیر شود.

 

رئیس دادگستری زرند گفت: نگذاریم با شعار چپ و راست ما را از هم جدا کنند و پیروی واقعی ولی فقیه کسی است که دغدغه های اصلی ولایت ا بشناسد و برای عملی کردن دستورات و کاهش این دغدغه ها قدم بردارد.

 

 

آغوش زرند به روی تمام سرمایه گذاران باز است

 

حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در آیین افتتاح فاز اول مجموعه تفریحی و گردشگری پردیس زرند ضمن اشاره به آیات و روایات و تشکر از حاضرین در جلسه اظهار داشت: امیرالمومنین علی (ع) می فرماید “عمل و کار مومن به جان او چسبیده است” و نشان اصلی مومن علم او است. مصداق واقعی این روایت در حال حاضر زحمات جناب آقای روشن پور است که احداث این مجموعه توسط ایشان نشان دهنده ی توجه و علاقه ی ایشان به شهرش زرند است و ایشان فداکاری کرده است و این مجموعه شیک و زیبا را در زرند ایجاد کردند.

 

وی افزود: شهرستان زرند در حال پیشرفت است و وحدت و همدلی مناسبی هم بین مسئولین شهرستان وجود دارد و زرند استحقاق اینگونه پیشرفت ها را دارد که با وجود صنایع مختلف در این شهرستان باید اینگونه مجموعه را در این شهرستان داشته باشیم.

 

ابراهیمی بیان داشت: وجود اینگونه مجموعه ها علاوه بر توسعه های فرهنگی و اقتصادی در شهرستان موجب ایجاد اشتغال برای جمع زیادی از جوانان شهرستان خواهد شد و تمامی سرمایه داران بدانند که شهرستان زرند در حال حاضر آغوشش برای تمامی آنان باز است و همکاری ۱۰۰ درصدی را از سوی مدیران شهرستانی خواهند داشت.

 

 

Talar-ghasr-950505_ (1)

Talar-ghasr-950505_ (2)

Talar-ghasr-950505_ (3)

Talar-ghasr-950505_ (4)

Talar-ghasr-950505_ (5)

Talar-ghasr-950505_ (6)

Talar-ghasr-950505_ (7)

Talar-ghasr-950505_ (8)

Talar-ghasr-950505_ (9)

Talar-ghasr-950505_ (10)

Talar-ghasr-950505_ (11)

Talar-ghasr-950505_ (12)

Talar-ghasr-950505_ (13)

 

انتهای پیام/