خوشحالم در سخت ترین شرایط در شهرداری زرند به شهروندان خدمت می کنم/ همه عوارضات و آلایندگی کارخانجات باید صرف ساخت وساز شهر شود

مهندس محمدی شهردار زرند به همراه جمعی از معاونین و مسئولین دوایر مختلف شهرداری با حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس جدید دادگستری زرند دیدار و گفتگو کرد.

محمدی شهردار زرند در دیدار با رئیس جدید دادگستری زرند، گفت: خوشحالم در سخت ترین شرایط در شهرداری به شهروندان خدمت می کنم

 

mohammadi-shahrdar

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، مهندس “احمد محمدی” در این دیدار از همدلی و همراهی مجموعه دادگستری و شهرداری زرند تقدیر کرد و گفت: ماحصل این همراهی و همکاری می تواند به کاهش ناهنجاریهای اجتماعی و ساختن شهری زیبا ختم شود.

 

شهردار زرند ضمن تقدیر از خدمات مهدی جعفری رئیس سابق دادگستری زرند و سید مهدی قویدل دادستان این شهرستان وجود این عزیزان را مایه خیر و برکت در شهر دانست و گفت: آنچه که امروز در شهرداری شاهد آن هستیم همه از تجربه و درایت و هوش بالای نیروهای شهرداری می باشد که توانسته اند با کمترین امکانات بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهند.

 

وی به فعالیت های فرهنگی شهرداری در راستای کاهش ناهنجاری های اجتماعی اشاره کرد و گفت: هیچ گاه شهرداری در ارائه برنامه های فرهنگی که می تواند باعث ایجاد روحیه نشاط و سرگرمی برای شهروندان باشد کوتاه نخواهد آمد و این امر را برای خود یک افتخار و وظیفه می داند.

 

محمدی ضمن خوشحالی از اینکه در سخت ترین شرایط سکان هدایت شهرداری را بدست گرفته است گفت: زرند شایسته این امکانات و تجهیزات نمی باشد و باید سعی نمائیم تا با همراهی و همدلی یکدیگر زرندی در خور نام بلندش بسازیم.

 

شهردار زرند خواستار توجه بیشتر دستگاه قضا شهرستان به پرونده های شهرداری شد و گفت: در بسیاری از مواقع رای هایی صادر می شود که دست شهرداری را در ارائه خدمات به شهروندان می بندد و این امر مشکلات زیادی را برای شهروندان و خود شهرداری به وجود می آورد.

 

وی در پایان گفت: فعالیت های شهرداری فعالیت هایی اورژانسی و ضروری هستند و باید به این نهاد نگاه ویژه تری شود.

 

 

همه عوارضات و آلایندگی کارخانجات باید صرف ساخت وساز شهر شود

 

حجت الاسلام “محمود محمدی” رئیس جدید دادگستری زرند نیز ضمن تقدیر از عملکرد خوب شهرداری زرند از دغدغه های فرهنگی و اجتماعی مسئولین و دستگاه قضا شهرستان گفت و تصریح کرد: بیشترین قشری که دشمنان نظام و انقلاب برای آنها برنامه ریزی کرده اند وی خواهند آنها را به بیراهه ببرند قشر جوان جامعه است  که این امر وظیفه ما را درقبال شهروندان و جوانان بیش از بیش حساس می کند.

 

وی به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل اشاره کرد و گفت: خوشحالیم که شهرداری زرند توانسته است در این خصوص راه درست را انتخاب و در آن گام بگذارد و امیدواریم موفقیت شهرداری زرند برای سایر ادارات نیز سرمشق قرار گیرد.

 

رئیس جدید دادگستری شهرستان زرند از وضعیت مالی بد شهرداری زرند اظهار تاسف کرد وگفت: وجود کارخانجات متعدد در این شهرستان می توانست به پیشرفت و آبادانی شهرکمک موثری نماید ولی متاسفانه عدم پرداخت عوارض از سوی این نهادها دست شهرداری را برای خدمات گسترده به شهروندان بسته است.

 

وی گفت: وجود این کارخانجات برای شهرستان نعمت می باشد و شهرداریها و سایر نهادها نیز باید از نعمت وجود چنین کارخانجات عظیمی به بهترین شکل ممکن بهره ببرند.

 

حجت الاسلام محمدی با اعلام اینکه همه عوارضات و آلایندگی این کارخانجات باید صرف ساخت وساز شهر شود، گفت: باید سود حاصل از وجود این کارخانجات به خود شهروندان برگردد.

 

وی افزود: ما همه باید منت دار خداوند باشیم که فرصتی قرار دادتا بتوانیم با تلاش و کوشش خود حوائج شهروندان را برطرف نمائیم و باید به این سمت و پست که در راه خدمت به شهروندان است افتخار کنیم.

 

انتهای پیام/