مدیران مدارس، مجری عملیاتی نمودن برنامه های آموزش و پرورش هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در جمع مدیران دوره های مختلف تحصیلی با موضوع ساماندهی پروژه مهر ۹۵، گفت: مدیران مدارس، مجری عملیاتی نمودن برنامه های آموزش و پرورش هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرند در جمع مدیران دوره های مختلف تحصیلی با موضوع ساماندهی پروژه مهر ۹۵، گفت: مدیران مدارس، مجری عملیاتی نمودن برنامه های آموزش و پرورش هستند.

 

kazemi

 

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران در زمینه پروژه مهر سالهای گذشته، این پروژه را استفاده از همه امکانات و توانایی های آموزش و پرورش برای آغاز فصلی نو و شروع فعالیت آموزشی مدارس در سال تحصیلی جدید توصیف کرد.

 

مدیران مدارس، سکان داران آموزش در سراسر ایران هستند و در خطاب به مدیران، گفت: تنظیم وعملیاتی نمودن اهداف آموزش و پرورش برعهده مدیران مدارس می باشد و از آنها در زمینه شروع سال تحصیلی جدید درخواست همفکری و همیاری مستمر و همیشگی نمود.

 

وی گفت: مدیران مدارس باید ازهم اکنون موارد و مشکلات احتمالی در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی را با همت و درایت حل و فصل نمایند و فعالیت جدی خود را در زمینه پروژه مهر۹۵ آغاز نمایند.

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرند با اشاره به برگزاری جلسه روسای آموزش و پرورش، گفت: نگاه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید نسبت به پروژه مهر، نگاهی بسیار مهم و تخصصی می باشد و با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه پروژه مهر ابراز امیدواری کرد که آموزش و پرورش زرند همچون سالهای قبل بتواند رتبه خوب و بالایی در این زمینه کسب کند.

 

در ادامه جلسه، مدیران مدارس به صورت تخصصی و کارگاهی به بیان مسائل و مشکلات مدارس خود پرداختند.

 

انتهای پیام/