رفع موانع تولید از مهمترین برنامه های دولت در سال جاری است

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: در شرایطی که رفع موانع تولید در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از مهمترین برنامه های دولت است، سازمان تامین اجتماعی با اجرای بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب، زمینه پویایی تولید و صنعت را فراهم کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: در شرایطی که رفع موانع تولید در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از مهمترین برنامه های دولت است، سازمان تامین اجتماعی با اجرای بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب، زمینه پویایی تولید و صنعت را فراهم کرده است.

 

hoseeni

 

به گزارش صدای زرند، “علی حسینی” روز پنجشنبه در آیین افتتاح دوازدهمین شعبه اقماری تامین اجتماعی در بخش یزدان آباد شهرستان زرند افزود: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه گر کشور است که بیش از ۵۰ درصد جمعیت را زیر پوشش دارد.

 

وی با اشاره به ارتباط مستقیم سازمان تامین اجتماعی با بخش تولید و خدمات تصریح کرد: این سازمان هیچ استفاده ای از محل بودجه های دولتی ندارد و منابع آن از حق بیمه هایی است که توسط بیمه شدگان و کارفرمایان تامین می شود.

 

مدیرکل تامین اجتماعی کرمان گفت: اعتقاد داریم این حق بیمه ها حق الناس است و باید در پرداخت آن دقت نظر داشته باشیم.

 

وی تعداد کل بیمه شدگان اصلی شعبه تامین اجتماعی شهرستان زرند را بالغ بر ۲۵ هزار و ۸۳۴ نفر عنوان کرد و افزود: با احتساب افراد تحت تکفل بالغ بر ۷۵ هزار و ۷۴۵ نفر از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده می کنند و با احتساب مستمری بگیران بیش از ۷۵ درصد جمعیت شهرستان را شامل می شود.

 

حسینی تعداد کارگاه های زیر پوشش براساس پرونده های موجود را ۴ هزار و ۴۱۹ کارگاه ذکر کرد و گفت: از این میزان ۳ هزار و ۶۸۷ پرونده کارگاهی در حال حاضر فعال است.

 

وی تعداد کل مستمری بگیران شامل بازنشسته، از کار افتاده و بازمانده را ۴ هزار و ۱۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد دفترچه های درمانی صادره طی سه ماه سال جاری بالغ بر ۱۰ هزار و ۸۷ جلد است.

 

وی افزود: با توجه به جمعیت بیمه شدگان شهرستان زرند و تلاش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه یزدان شهر و فرماندار زرند و با پیگیری های این اداره کل به منظور سهولت و تسریع در خدمات بیمه ای و با هدف کاهش سطح ترافیک، اتلاف انرژی و سرعت عمل در خدمات، شعبه اقماری در بخش یزدان آباد راه اندازی شد و قبل از این می بایست مسافت ۲۲ کیلومتری تا مرکز شهر زرند طی شود.

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند هم با ابراز خرسندی از راه اندازی این شعبه در جهت خدمت به قشر ضعیف و زحمتکش این منطقه گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است.

 

وی افزود: با راه اندازی این نمایندگی قریب ۲۰ هزار نفر از ساکنان منطقه از خدمات آن بهره مند می شوند که نمونه ای از اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

 

امام جمعه یزدان شهر هم گفت: خدمات ارزشمند سازمان تامین اجتماعی بر کسی پوشیده نیست که شایسته است از زحمات مسئولان این سازمان به خصوص اداره کل استان کرمان تقدیر و تشکر کرد.

 

حجت الاسلام سهرابی افزود: افتتاح این گونه نمایندگی ها باعث تسریع در روند کار مراجعان می شود و رضایتمندی مردم را فراهم می کند.

 

tamin-ejtemae_01

tamin-ejtemae_02

yazdanabad

 

انتهای پیام/ ایزدی