خسارت ۲۱ میلیارد ریالی سیل در شهرستان زرند/ بیشترین خسارات در روستای داهوئیه

فرماندار زرند گفت: سیل اخیر بیش از ۲۱ میلیارد ریال به بخش کشاورزی، دامداری و راه روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.

فرماندار زرند گفت: سیل اخیر بیش از ۲۱ میلیارد ریال به بخش کشاورزی، دامداری و راه روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.

 

sil

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب‌الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند امروز اظهار داشت: بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در هشتم مردادماه، ۲۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال خسارت به مزارع، باغ‌ها، راه‌های روستایی، دام و شبکه‌های برق و قنوات شهرستان زرند وارد شده است.

 

وی خسارت وارده به بخش راه‌ها را ۵ میلیارد ریال، بخش آب روستایی را ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و بخش زراعی و باغی را ۶ میلیارد ریال اعلام کرد.

 

خنجری خسارت به بخش دامداری را یک‌ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، کانال‌های انتقال آب و قنوات را ۷ میلیارد ریال و شبکه‌های برق را یک‌ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۵۰ رأس دام تلف شده است.

 

خنجری یادآور شد: بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه راه ارتباطی شش روستای شهرستان زرند را قطع کرده بود که با تلاش چهار تیم از نیروهای امدادی بازگشایی شده است.

 

فرماندار زرند خاطرنشان کرد: بیشترین خسارت وارد شده به روستای داهوئیه شهرستان زرند است.

 

سیل روزهای اخیر در برخی شهرستان های استان خسارات جانی و مالی بر جا گذاشت. چهار نفر در منطقه سیرچ و ساردوئیه جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.

 

براساس اعلام مرکز هواشناسی ناپایداری جوی در استان که از هفته گذشته آغاز شد تا هفته جاری به صورت افزایش ابر، رعد و برق و بارش رگباری بیشتر در بعد از ظهرها ادامه دارد.

 

انتهای پیام/