حمله به ایران تا چند روز دیگر!

“جو لیبرمن” سناتور آمریکایی با شرکت در برنامه ای در شبکه خبری “فاکس نیوز” پیش بینی کرد که دولت آمریکا پیش از سال جدید میلادی دست به اقدام نظامی علیه ایران خواهد زد.

Sedayezarand.IRلیبرمن در حالی این ادعا را مطرح می کند که باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا به سنای این کشور حتی در مورد وضع تحریم جدید علیه ایران هشدار داده است. اوباما گفته است که هر نوع تحریم جدیدی علیه ایران را وتو می کند.ایران و امریکا در حال حاضر بیش از گذشته با هم ارتباط دیپلماتیک دارند. جدی بودن ارتباط مستقیم دیپلمات های ایران و امریکا باعث نگرانی برخی از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس شده است.

صدای زرند: به گزارش تدبیر به نقل از فاکس نیوز، این سناتور آمریکایی در بخشی از مصاحبه خود ادعا کرده است می خواهم بگویم که گفتگو در مورد طرح ارائه شده در سنای آمریکا حمایت ۵۰ نماینده آمریکایی را به همراه داشته است. آنان خواستار تشدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی در صورت شکست مذاکرات هستند. باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا تهدید کرده که این طرح را وتو خواهد کرد. من معتقدم که اکثریت نمایندگان مستقل در کنگره و سنا خواستار تشدید تحریم ها علیه ایران هستند. به نظرم در صورت تصویب چنین طرحی علیرغم موضع گیری پیشین رییس جمهوری آمریکا او این طرح را وتو نخواهد کرد.

این سناتور آمریکایی با بی نتیجه خواندن تحریم های وضع شده بر تصمیم ایران در ادامه برنامه هسته ای اش افزوده است من فکر می کنم که تشدید تحریم ها علیه ایران دولت آن کشور را برای استفاده از فرصت ایجاد شده دیپلماتیک به منظور پایان جنجال بر سر برنامه هسته ای اش ترغیب نخواهد کرد. به نظر من آمریکا و اسرائیل پیش از سال جدید میلادی تصمیم خواهند گرفت تا اقدامی نظامی را به منظور از بین بردن برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران علیه آن کشور انجام دهند.

انتهای پیام/