دوره تخصصی پشتیبانی ویژه امدادگران هلال احمر منطقه۱ استان کرمان در زرند برگزار شد (+تصاویر)

بابایی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند گفت: دوره تخصصی پشتیبانی در عملیات امداد و نجات ویژه خواهران امدادگر هلال احمر منطقه۱ استان کرمان به مدت سه روز در زرند برگزارشد.

دوره تخصصی پشتیبانی در عملیات امداد و نجات خواهران ویژه امدادگران هلال احمر منطقه یک استان کرمان به میزبانی شهرستان زرند برگزار شد.


به گزارش صدای زرند، “محمود بابایی” رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند با اشاره به اینکه دوره آموزشی با حضور امدادگران منطقه۱ استان کرمان در شهر زرند برگزارشده است، افزود: دوره تخصصی پشتیبانی در عملیات امداد و نجات ویژه خواهران نجاتگر هلال احمر، با حضور۴۰ نفر از نجاتگران استان برگزار شد.

 

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را، آمادگی و ارتقاء توان امدادگران، افزایش کارآیی مناسب و استفاده بهینه در کوتاه ترین زمان ممکن در زمینه خدمات پشتیبانی دانست.

 

بابایی گفت: در این دوره آموزشی مباحث مهمی از جمله شناخت وظایف امدادگران در حوادث، پشتیبانی در حوادث، ترابری و لجستیک، انبار و مواد غذایی و ارتباطات توسط مربیان مجرب جمعیت هلال احمر تدریس شده است.

 

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء توان امدادی و عملیاتی امدادگران و نجاتگران عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی جمعیت هلال احمر شهرستان زرند، آموزش تخصصی و تربیت نیروهای ورزیده و داوطلب است تا در زمان وقوع بحران، مددرسان این جمعیت باشند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر زرند با اشاره به این که دوره تخصصی پشتیبانی در عملیات امداد و نجات ویژه خواهران از تاریخ ۲۴ مرداد ماه آغاز و تا ۲۶ مرداد ادامه داشت، افزود: در این دوره به افراد دارای شرایط، گواهینامه تخصصی پشتیبانی امداد و نجات (۲۴ ساعته) اعطا شد.

 

بابایی یاداور شد در حال حاضر بیش از ۳هزار ۵۰۰ نیروی امدادگر در قالب اغضا جوان و داوطلب در برنامه های هلال احمر فعالیت دارند.

 

لازم به ذکر است، در این دوره آموزشی امدادگران هلال احمر از شهرستان های کرمان، راور، کوهبنان، رفسنجان، انار، گلباف، شهداد و زرند حضور داشتند.

 

 

Helalahmar-zarand_01

Helalahmar-zarand_02

Helalahmar-zarand_03

Helalahmar-zarand_04

Helalahmar-zarand_05

 

انتهای پیبام/