پنج سال عقد، در انتظار تامین جهیزیه / سعادت دنیا و ثواب آخر را برای خود بخرید…

دوستانی که می‌توانند و قصد دارند در این مسیر قدم بردارند می‌توانند برای هماهنگی در این زمینه با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۹۶۵۴۸۳ (زمانی) تماس حاصل فرمایند. یا می توانید کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۵۳۳۱۳۰۱۶۶۲۷۴ (بانک تجارت) واریز نمایند و واریز را به شماره تلفن فوق اطلاع دهید.

روزگار عجیب نامرد شده است و فشارهای مالی در این روزها دامان بسیاری از مردم کم بضاعت را گرفته است.

 

Jahizyehصدای زرند: معصومه خانم دختری ۲۴ ساله بود که به امید شروع یک زندگی عاشقانه و سبز به عقد علی آقا درآمد؛ اما اکنون بیش از ۵ سال است که به دلیل شرایط مالی و مرگ ناگهانی پدر، در سن ۲۹ سالگی در تامین جهیزیه و شروع این زندگی ناکام مانده است.

 

امروز وقتی برای احوالپرسی با او هم صحبت شدم، با حالی نگران از حال خود سخن می گفت ناامیدی و نگرانی تمام وجودت را شعله‌ور کرده بود. شاید قبل از تماس با او داشت گریه می‌کرد که تماس من زمانی بود مناسب برای بیان درددل‌هایش. حرفش این بود که از سوی خانواده شوهرم پیغام‌هایی به من رسیده است که دیگر زمانی برای ادامه این شرایط برایشان وجود ندارد.

 

– می‌گفت: چندین وقت است به بهانه‌های مختلف هرچه زمان می‌شد، از آنان خریده‌ام و تا این لحظه با روش‌های مختلف مانع این شده بودم که خانواده شوهرم از شرایط مالی‌ام و نداشتن جهیزیه باخبر شوند؛ اما فکر می‌کنم دیگر راهی برای ادامه این مسیر برایم وجود ندارد. فکر کنم اگر نتوانم هرچه زودتر جهیزیه‌ام را تامین کنم مجبور می‌شوم که از علی جدا شوم…

 

هستند افرادی که با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند و نمی‌گذارند مردم از حال آنان با خبر شوند. معصومه هم از همین دست افراد بود. دوست نداشت کسی از حالش باخبر شود. – می‌گفت: باور کن شاید بعد از قطع تماس به خودم بگویم که چرا این حرف‌ها را به تو زده‌ام اما حالم خیلی خیلی خراب بود که شروع به درددل کردم و حس می‌کنم زندگی‌ام به مو رسیده است و شاید اگر با تو درددل نمی‌کردم این مو هم پاره می‌شد و….

 

حال بسیار بدی داشت. دوست داشتم می‌توانستم برایش کاری انجام دهم. حرف کمی نیست. “۵ سال عقد بودن” حتی در  بیان هم ساده نیست چه برسد بتوانم حتی شرایط او را درک کنی. به خود گفتم، هستند افراد خَیری که دستشان به جیبشان می‌رسد و می‌خواهند و دوست دارند به اینگونه افراد کمک کنند.

 

یک ماه قبل بود که صدای زرند برای تامین هزینه اجاره‌ی منزل برای یکی از همشهریان عزیز پیش‌قدم شد که مهرورزی و خیرخواهی بسیاری از شما کاربران عزیز ما را بسیار شگفت‌زده کرد و با لطف و خیرخواهی شما دوستان بود که یک خانواده‌ی کم بضاعت توانستند یک سرپناه برای خود اجاره کنند و از بلاتکلیفی چندین هفته‌ای درآیند.

 

مشاهده خیرخواهی شما عزیزان ما را برآن داشت تا باز در این کار خِیر پیش‌قدم شویم و از شما عزیزان برای حل مشکل و کمک به معصومه خانم دعوت به عمل آوریم. بدون شک ثواب حل مشکل اینگونه افراد کمتر از بسیاری از ثواب‌ها نیست و شما عزیزان می‌توانید با قدم برداشتن در این مسیر سعادت دنیا و ثواب آخرت را برای خود خریده‌اید.

 

دوستانی که می‌توانند و قصد دارند در این مسیر قدم بردارند می‌توانند برای هماهنگی در این زمینه با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۹۶۵۴۸۳ (زمانی) تماس حاصل فرمایند. یا می توانید کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۵۳۳۱۳۰۱۶۶۲۷۴ (بانک تجارت) واریز نمایند و واریز را به شماره تلفن فوق اطلاع دهید.

 

انتهای پیام/