تنها بیمارستان دولتی شهرستان زرند سال اینده به بهره برداری میرسد

معاون وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در بازدید از احداث تنها بیمارستان دولتی شهرستان زرند از راه اندازی این بیمارستان در سال آینده خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در بازدید از احداث تنها بیمارستان دولتی شهرستان زرند از راه اندازی این بیمارستان در سال آینده خبر داد.

 

sina

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “محمدجعفر علیزاده” معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی صبح امروز در سفر به شهرستان زرند در جریان روند احداث این بیمارستان قرار گرفت.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید گفت: بیمارستان جدید سینا زرند با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال ساخت است و در سال گذشته قریب ۱۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که متاسفانه به دلیل بحران های به وجود امده در کشور تنها ۱۰ الی ۱۲ درصد ان محقق شد.

 

وی با بیان اینکه تکمیل این بیمارستان جز اولویت های اول وزاتخانه است، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری روند احداث به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی میرسد و با اختصاص اعتبار لازم تکمیلی قطعا در سال اینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این بیمارستان با ۱۱هزار ۷۰۰ متر مربع زیربنا شامل ۴ بخش داخلی، زنان و زایمان، جراحی، کودکان و نوزادان، در قالب ۸ اطاق عمل، اورژانس، درمانگاه و مراقبت های ویژه از جمله ای سی یو، سی سی یو، و ان ای سیو طراحی شده است و بخش های دیالیز و سی تی اسکن هم اخیرا اضافه شده است.

 

دکتر “حسین امیری” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان سینا زرند تنها بیمارستان دولتی در این شهرستان است که بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و فضای فیزیکی ان فرسوده است.

 

وی افزود: بیماستان سینا زرند در زلزله اسفند ۸۳ خساراتی به آن وارد شد و در سال ۸۶ ساخت بیمارستان جدید آغاز شد.

 

امیری تسریع در روند تکمیل ساختمان بیمارستان جدید را بسیار ضروری دانست و گفت: مردم شهرستان زرند بی صبرانه منتظر تکمیل این بیمارستان هستند.

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند هم گفت: ساخت این بیمارستان از حدود ۱۰ سال قبل بوده و با توجه به اینکه شهرستان زرند ستاد معین شهرستان های کوهبنان و راور هم هست خواستار برنامه ریزی در تکمیل این بیمارستان شد.

 

وی گفت: در سال جاری ۶۰ میلیارد ریال اعتبارات شهرستانی اختصاص داده شده است که توجه ویژه وزارتخانه در اختصاص اعتبارات تکمیلی این پروژه را خواستار شد.

 

انتهای پیام/