بهرمند رئیس اداره ورزش و جوانان بخش یزدان آباد زرند شد

طی مراسمی رییس اداره ورزش و جوانان بخش یزدان آباد زرند با حضور مسئولین این بخش معرفی شد.

طی مراسمی رییس اداره ورزش وجوانان بخش یزدان آباد زرند با حضور مسئولین این بخش معرفی شد.

 

bahremand


به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “علیرضا سهرابی” امام جمعه بخش یزدان آباد اظهار داشت: الحمدالله نیروهای خدوم در این بخش مشغول خدمت بوده و خود را وامدار مردم میدانند.

 

وی ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید این اداره، گفت: اداره ورزش و جوانان میتواند نقش موثری در اجتماع داشته باشد و در دین مبین اسلام به امر ورزش تاکید فراوانی شده است.

 

امام جمعه یزدان آباد از زحمات شهرداری یزدانشهر و مهندس ایزدی شهردار این شهر که فضای یزدانشهر را دگرگون کرده است تقدیر و باتوجه به نزدیکی فصل برداشت پسته امنیت این بخش را قابل قبول دانست و گفت: این امنیت درفصل برداشت پسته از سال گذشته بمراتب بهتر و از بخشدار و نیروی انتظامی و مردم تشکر نمود.

 

مهندس “ابوذر شهابی” بخشدار یزدان آباد نیز دراین جلسه ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: در آستانه هفته دولت قرار داریم که پیشاپیش این هفته را به همه دولتمردان تبریک عرض میکنم و امیداست ما شهیدان رجایی و باهنر را سرمشق خود قرار داده و با مردم باشیم.

 

وی افزود: مسئول باید در کنار مردم و با مردم زندگی کند تا مشکلات و کمبودهای مردم را احساس کند، مردم ما فهیم و آگاه هستند و عملکرد ما را رصد می کنند.

 

بخشدار یزدان آباد ضمن تقدیر از مردم و مسئولین گفت: واقعا تحولات اساسی و قابل قبولی در بخش صورت گرفته که به گفته پیمانکاران پروژه ها فعال ترین بخش در شمال استان کرمان می باشد و این نتیجه همدلی همه شما بزرگواران است.

 

وی افزود: بحث میراث فرهنگی ضمن وجود آثار متعدد تاریخی اینجا مغفول مانده که امید است میراث استان کرمان چاره اندیشی کند.

 

شهابی ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس بهرمند گفت: باتوجه به تجربیات ایشان و بسترسازی در روستاهای بخش که توسط دهیاران در امر ورزش صورت گرفته و یا درحال انجام میباشد شاهد تحول در شادابی روحیه جوانان باشیم.

 

“علی بهرمند” رئیس اداره ورزش وجوانان بخش یزدان آباد با اشاره به اینکه ورزش یکی از عوامل بازدارنده معضلات اجتماعی است، گفت: بدلیل گستردگی و استعداد جوانان خوب این بخش باهمت مسئولین و مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان کرمان با ایجاد نمایندگی ورزش وجوانان در مرکز بخش یزدان آباد موافقت نمودند.

 

وی افزود: بخش یزدان آباد متشکل از دهستان های سیریز، یزدان آباد، شعبجره و شهر یزدانشهر بامردمی خون گرم و مسولینی فهیم در امر ورزش نیز پیشتاز خواهد بود و من تمام تلاشم را در اعتلای ورزش بکار خواهم بست.

 

بهرمند از حوزه امام حسن مجتبی (ع) درخواست نمود تا بسیج ورزشی را راه اندازی کند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش یزدان آباد افزود: پیگیری در افتتاح دفتر نمایندگی ورزش و جوانان در هفته دولت و برگزاری المپیاد ورزشی دهیاران در بخش یزدان اباد در شش ماه دوم امسال و تشکیل هیات های ورزشی در رشته های ورزشی فعال نیز در اسرع وقت انجام خواهد پذیرفت.

 

وی در پایان گفت: من وقف ورزش هستم اما یک دست صدا ندارد لذا از همگان درخواست میکنم که نهاد ورزش را کمک نمایند.

 

انتهای پیام/

 

خبرنگار: ابراهیم ایزدی یزدان آبادی