تالار قصر زرند به روایت تصویر / محیطی شیک برای برگزاری مراسم در زرند

مجموعه رفاهی تفریحی پردیس زرند (تالار قصر) محیطی شیک و به یادماندنی برای برگزاری انواع مراسم در شهرستان زرند در زمینی به مساحت بیش از ۶۰هزار مترمربع و با زیربنای بیش از ۵۰۰۰متر فضایی را ایجاد کرده که تاکنون در این شهرستان وجود نداشته است. اجرای مراسم در این تالار با هزینه مناسب و کیفیت عالی انجام می‌شود.

مجموعه تفریحی گردشگری پردیس زرند (تالار قصر) محیطی شیک و به یادماندنی برای برگزاری انواع مراسم در شهرستان زرند، در زمینی به مساحت بیش از ۶۰هزار مترمربع و با زیربنای بیش از ۵۰۰۰متر می‌باشد که فضایی زیبا را در برگزاری مراسم در شهرستان زرند ایجاد کرده است.

 

 

افراز روشن‌پور از مدیران این تالار درباره این تالار به صدای زرند گفت: این تالار با هزینه‌ای بالغ بر ۶میلیارد تومان راه اندازی شده است که از ۶ مرداد ماه سال جاری فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نموده است و در این راستا تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند نیازهای همشهریان و هم‌استانی‌های محترم را در حد اعلا برآورده کند.

 

وی با بیان اینکه اجرای مراسم در این تالار با هزینه مناسب و کیفیت عالی انجام می‌شود، افزود: این تالار در حقیقت فاز یک از مجموعه تفریحی گردشگری پردیس زرند می‌باشد که در فازهای دیگر قصد راه‌اندازی پارک آبی را نیز داریم. در این مجموعه همچنین قصد داریم تا رستورانی شیک و مناسب برای استفاده عموم شهروندان و میهمانان زرندی راه‌اندازی نماییم که در حال طراحی و اجرای مقدمات اولیه این رستوران نیز هستیم.

 

تصاویری از این تالار شیک توسط عکاس صدای زرند ثبت شده است که بخشی کوچک از زیبایی‌های این تالار منحصر به فرد در زرند را به تصویر کشیده است.

 

 

Tala-Ghasr-Zarand_ (30)

Tala-Ghasr-Zarand_ (29) Tala-Ghasr-Zarand_ (28) Tala-Ghasr-Zarand_ (27) Tala-Ghasr-Zarand_ (26) Tala-Ghasr-Zarand_ (25) Tala-Ghasr-Zarand_ (24) Tala-Ghasr-Zarand_ (23) Tala-Ghasr-Zarand_ (21) Tala-Ghasr-Zarand_ (22) Tala-Ghasr-Zarand_ (20) Tala-Ghasr-Zarand_ (19) Tala-Ghasr-Zarand_ (18) Tala-Ghasr-Zarand_ (17) Tala-Ghasr-Zarand_ (16) Tala-Ghasr-Zarand_ (15) Tala-Ghasr-Zarand_ (14) Tala-Ghasr-Zarand_ (13) Tala-Ghasr-Zarand_ (12) Tala-Ghasr-Zarand_ (11) Tala-Ghasr-Zarand_ (10) Tala-Ghasr-Zarand_ (9) Tala-Ghasr-Zarand_ (8) Tala-Ghasr-Zarand_ (7) Tala-Ghasr-Zarand_ (6) Tala-Ghasr-Zarand_ (5) Tala-Ghasr-Zarand_ (4) Tala-Ghasr-Zarand_ (3) Tala-Ghasr-Zarand_ (2) Tala-Ghasr-Zarand_ (1)