کسی که ولایت فقیه را قبول نداشته باشد اسلام او ناب و توحیدی نیست

سرمربی صالحین زرند بیان کرد: ولایت فقیه در ادامه ولایت اهل بیت است و کسی که ولایت فقیه را قبول نداشته باشد و در موردش سکوت کند اسلام او ناب و توحیدی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی، امام جمعه و سرمربی  صالحین شهرستان زرند در جلسه توجیهی مربیان شجره طیبه صالحین که در سپاه ناحیه برگزار شد گفت: وظیفه صالحین این است که نگذارد حرف ولایت روی زمین بماند.

 

EmameJome_Ebarhimi_SZ656sبه گزارش صدای زرند، امام جمعه زرند در ابتدای این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت به تعدادی از برکت‌های مادی و معنوی  امام رضا (ع) در مسیر حرکت به سمت توس اشاره کردند و افزود: حدیث سلسله الذهب تمام قران است و دو مساله توحید و ولایت که  زیر پایه های اسلام ناب هستند را مطرح می کند و حدیثی است که شرط صحت اعمال را ولایت می داند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: بعضی از علماء وصیت کرده اند این حدیث را در قبرشان بگذارند و بسیاری از مردم وقتی این علما را در خواب دیدند گفته‌اند این حدیث باعث رحمت خدا به آنها شده  است و حتی در برخی موارد علماء با این حدیث مریض‌ها را شفا می دادند.

 

سرمربی صالحین زرند بیان کرد: ولایت فقیه در ادامه ولایت اهل بیت است و کسی که ولایت فقیه را قبول نداشته باشد و در موردش سکوت کند اسلام او ناب و توحیدی نیست.

 

امام جمعه زرند با اشاره به موضوع جریان شناسی صدر اسلام که در هفنه‌های اخیر در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شده است، گفت: تنها دوست داشتن و پذیرفتن ولایت کافی نیست بلکه مهم تبعیت و پیروی کامل از ولی فقیه است. به عنوان مثال رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر مسایل مهم فرهنگی و سیاسی و اقتصادی گوشزد کردند و به عنوان بسیجی و شجره طیبه صالحین وظیفه داریم کاری کنیم حرف ولی روی زمین نماند.

 

ایشان افزود: فقط دوستی کافی نیست بلکه اطاعت و تبعیت است که انسان را سعادتمند می‌کند. تاریخ هم شهادت می‌دهد هر جایی که تبعیت از ولایت شده انسان‌ها سعادتمند شدند و برعکس اگر حرف ولایت گوش داده نشد از همان نقطه ضربه خورده‌ایم.

 

وی در پایان گفت: برای ایجاد شرایط ظهور ما باید سرتاپا گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و این کار باعث آمادگی ما برای گوش سپردن به فرمان امام زمان (عج) می شود و بالاترین آمادگی اطاعت محض از فرامین رهبر جامعه اسلامی است.

 

انتهای پیام/