شهدا با خون خود امنیت را برای ما به ارمغان آوردند / نتیجه اعتماد به دشمن در کشور را به هدر رفتن خون شهداست

امام جمعه زرند گفت: شهدا با خون خود امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و این بزرگترین نعمت است و ما باید قدردان این نعمت و کسانی که شبانه روز با وجود تهدیدهای فراوان و قرارگرفتن کشور در میان کشورهایی که امنیت آنها صفر است، به دنبال حفظ این امینت هستند، باشیم.

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 

Ebrahimi-emamjome-zarandبه گزارش صدای زرند، امام جمعه زرند در نماز جمعه این هفته به ادامه بحث جریان‌شناسی صدر اسلام پرداخت و اظهار داشت: یاران پیامبر اسلام باید دشمن‌شناس باشند و اگر کسی با دشمن دوست خود دوست باشد رفتارش با دوست حالت نفاق پیدا می‌کند،‌ این مساله یک اصل است و اگر با توجه به این اصل به صدر اسلام رجوع شود افراد به دو دسته تقسیم می شوند یکی دشمنان اهل بیت (ع) و دیگری دوستان و محبان اهل بیت و دسته دوم نیز  دو قسم می شود اول دوستان واقعی مانند عمار و مالک و مقداد و دسته دوم افرادی که اهل بیت را دوست داشتند اما دشمن‌شناس و امام شناس خوبی نیستند و کینه دشمن به اسلام ناب را متوجه نمی‌شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نتیجه اعتماد به دشمن در کشور را به هدر رفتن خون شهداء و زحمات مردم دانست و گفت: باید بدانیم که نمی‌شود بین حزب علوی و اموی نقطه مشترکی پیدا کرد تا بتوان بین آن‌ها الفت ایحاد شود.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند در خطبه دوم گفت: شهرستان زرند  دارای مفاخر زیادی از علماء و شهداء تا ورزشکاران است که یکی از این مفاخر شهید حسین صادق‌زاده است به عنوان کم‌سن ترین آزاده شهید که اگر از لحاظ سن کوچکترین بود اما بزرگترین آزاده در دشمن شناسی و ولایت مداری بود، شهیدی که در چهارده سالگی اسیر می شود و در پانزده سالگی زیر شکنجه های وحشیانه بعثیون شهید می‌شود.

 

وی افزود: حزب بعث تعدادی نوجوان که اسیر شده بودند از سایر اسراء جدا می‌کنند و از آنها می‌خواهد تا به امام توهین  کنند و آنها در مقام توریه و تقیه انجام می‌دهند، اشکالی هم ندارد اما هنگامی که از حسین صادق زاده می‌خواهند به امام توهین کند قبول نمی کند که بقیه دوستان او به وی می گویند انجام بده و خودت را خلاص کن ولی او در جواب می گوید شما با این کار دشمن را به هدف خود رساندید ولی من تا همین اندازه هم نمی خواهم دشمن به هدفش برسد.

 

امام جمعه زرند این شهید را مصداق آیه شریفه “اشداء علی الکفار و رحماء بینهم” و رزمنده ی صف اول جهاد کبیر دانست و گفت: شهدا با خون خود امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و این بزرگترین نعمت است و ما باید قدردان این نعمت و کسانی که شبانه روز با وجود تهدیدهای فراوان و قرارگرفتن کشور در میان کشورهایی که امنیت آنها صفر است، به دنبال حفظ این امینت هستند، باشیم.

 

وی با اشاره به اهمیت جنگ و دفاع در سوریه افزود: ما برای تامین امنیت خود و کشور خود در سوریه می جنگیم و اگر آنجا را رها کنیم پس از مدتی باید در کرمانشاه و همدان با داعش بجنگیم.

 

امام جمعه زرند با تبریک هفته دولت گت: باید به سفارشات مقام معظم رهبری که به دولت ابلاغ شده است توجه ویژه داشت که می‌فرمایند یک دولت مردمی باید به فکر مردم بود و با آنان رو راست بود، باید تهدیدات را بشناسد و از دشمن غافل نشود و انقلابی باشد و سوم اینکه دولت نباید مسولیت را طعمه خود قرار ندهند و به فکر خدمت باشند نه ثروت اندوزی.

 

انتهای پیام/