یادمان دو شهید روستای عباس‌آباد زرند برگزار شد

یادمان دو شهید روستای عباس‌آباد شهرستان زرند دیروز (۳۰مردادماه)، با حضور خانواده شهدا و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

یادمان دو شهید روستای عباس‌آباد شهرستان زرند دیروز (۳۰مردادماه)، با حضور خانواده شهدا و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

 

yadvare

به گزارش صدای زرند، “عبدالمجید زمانی” فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرند در یادمان ۲ شهید روستای عباس‌آباد این شهرستان با تقدیر از شرکت‌کنندگان در اردوی جهادی هفت روزه بسیج دانش‌آموزی گفت: این تدبیر خوبی است که اختتامیه اردوهای جهادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باشد.

 

وی افزود: امروز هر آنچه که انقلاب اسلامی و نظام اسلامی دارد از برکت شهداست و هر کس در هر پست و مقامی است مدیون شهدایی است که از خون خود گذشتند تا ما به این مقام رسیدیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرند بیان کرد: شهدا به خاطر امورات دنیایی با هیچ‌کس و هیچ شخصیتی محافظه‌کاری و ملاحظه‌کاری نداشتند چراکه شهدا انقلابی بودند، انقلابی زیستند و انقلابی شهید شدند.

 

زمانی با بیان اینکه مسئولان باید جوابگوی اعمال خود در مقابل شهدا باشند، عنوان کرد: شهید نادر مهدوی شهید شاخص سال ۹۴ بسیج در سال‌های پایانی جنگ فرماندهی یکی از یگان‌های دریایی را بر عهده داشت و شجاعت و دلیرمردی این شهید سبب شد که ناوگان‌های آمریکایی کیلومترها از منطقه خلیج فارس عقب‌نشینی کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند اظهار کرد: ما هر جا در مقابل دشمن ایستادیم پیروز و موفق شدیم و هر جا خندیدیم و دیپلماسی ما اقتدار نبود موفق نبودیم و باید در مقابل آمریکا در همه زمینه‌های اقتصادی، نظامی و سیاسی ایستاد و در همه حال گوش به فرمان ولایت فقیه بود و تدابیر ایشان را سرلوحه کار خود قرار داد.

 

زمانی با اشاره به نیروی جوانان ایران در حل مشکلات داخلی خاطرنشان کرد: باید نگاه مسؤولان به درون کشور و این همه منابع خدادادی باشد و به توان علمی و تخصصی جوانان ایران اطمینان شود.

 

انتهای پیام/