افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۰ پروژه عمرانی طی هفته دولت در شهرستان زرند

فرماندار زرند از افتتاح و کلنگ زنی حدود ۱۰۰ پروژه عمرانی در هفته دولت در سطح این شهرستان خبر داد.

فرماندار زرند از افتتاح و کلنگ زنی حدود ۱۰۰ پروژه عمرانی در هفته دولت در سطح این شهرستان خبر داد.

 

khanjeri

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه اعتبار این طرح ها ۲۰۰۰ میلیارد ریال است، افزود: پروژه های مختلف در شهرستان از جمله شهرهای خانوک، ریحانشهر، زرند و روستاههای بخش مرکزی و یزدان آباد در زمینه های کشاورزی، صنعت، راه، گاز، آب شهری و روستایی، برق و مخابرات بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

 

خنجری تصریح کرد: مهم ترین پروژه، بهره برداری از مخزن و خط انتقال آب شرب یزدان شهر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان است.

 

فرماندار زرند با اشاره به اینکه اکثر مناطق شهرستان گازرسانی شده، بیان کرد: تنها یک دهستان باقی مانده و گازرسانی در بقیه نقاط شهرستان انجام شده یا در دست اجراست که تا پایان سال به اتمام می رسد.

 

وی افزود: دهستان باقی مانده در پروژه گازرسانی، هتکن است که به دلیل صعب العبور بودن و سختی کار، احتمال دارد در این منطقه گازرسانی به صورت «سی ان جی» در سال آینده اجرا شود.

 

خنجری تصریح کرد: همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار شهرستان زرند آب و برق دارند و حتی برق روستاهای بالای ۵ خانوار تامین شده و برای روستاهای دارای جمعیت کمتر از ۱۰ یا ۵ خانوار که برق ندارند، امسال اعتبار دیده شده است.

 

انتهای پیام/