مشکلات ایستگاه راه‌ آهن زرند مورد بررسی قرار گرفت/ ایستگاه زرند نخستین ایستگاه راه‌آهن جنوب شرق ایران است

با حضور مدیرکل راه‌آهن استان کرمان، مسائل و مشکلات ایستگاه راه‌آهن زرند مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

با حضور مدیرکل راه‌آهن استان کرمان، مسائل و مشکلات ایستگاه راه‌آهن زرند مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

raheahan-zarand

به گزارش صدای زرند، طی نشستی با حضور نماینده مردم زرند در مجلس، فرماندار زرند و مدیرکل راه‌آهن استان کرمان، مسائل و مشکلات ایستگاه راه‌آهن زرند مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

“حبیب‌الله خنجری” فرماندار زرند با اشاره به موقعیت راه‌‌آهن زرند و تردد تعداد زیاد مسافر از این شهرستان بیان داشت: اگر واگن به قطار تهران – زرند اضافه شود، قطعاً مسافر آن نیز وجود دارد و واگن خالی نمی‌ماند.

 

وی افزود: اینکه هزینه قطار کرمان به تهران از مسافران زرندی گرفته می شود و این مسافران در شهر قم پیاده می شوند مشکل دارد و باید اصلاح شود.

 

خنجری گفت: پیگیری برای احداث خطوط فرعی ریلی از ایستگاه زرند به کارخانجات صنعتی شهرستان به منظور حمل بار می‌تواند در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مؤثر باشد که به جد پیگیر آن هستیم.

 

raheahan-zarand2

 

دکتر “حسین امیری” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: بازسازی خط ریلی زرند به بافق حداقل یک ساعت زمان سیر را کاهش می‌دهد، لذا درصدد هستیم که این بازسازی هر چه سریعتر انجام گیرد.

 

وی عنوان کرد: ایستگاه زرند نخستین ایستگاه راه‌آهن جنوب شرق ایران است، لذا تسریع در روند بازسازی ساختمان و خطوط ریلی آن را باید در اولویت برنامه‌ها قرار داد.

 

امیری به وجود کارخانه واگن‌سازی در شهرستان زرند اشاره کرد و افزود: با توجه به حضور این صنعت، زمینه تأسیس مرکز تعمیرات واگن راه‌آهن جنوب شرق در شهرستان زرند فراهم است.

 

انتهای پیام/