۳ باب مدرسه در شهرستان زرند در حال احداث است

فرماندار زرند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: در حال حاضر با همت و کمک خیران سه باب مدرسه در زرند در حال احداث است که امیدواریم این مدارس در آغاز سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ به بهره‌برداری برسند.

فرماندار زرند گفت: در حال حاضر با همت و کمک خیران سه باب مدرسه در زرند در حال احداث است که امیدواریم این مدارس در آغاز سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ به بهره‌برداری برسند.

 

Khanjeri

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب‌الله خنجری” فرماندار زرند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خواستار تعامل و همکاری مسؤولان ادارات برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش شد و اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در بحث آموزش، سرمایه‌گذاری برای آینده است و در این زمینه باید برنامه‌ریزی دقیق و منطقی صورت گیرد.

 

وی افزود: برای توسعه و ترویج امر آموزش و پرورش و سرمایه‌گذاری در این حیطه باید از توان بخش خصوصی بهره برد و از اعتبارات دولتی برای نوسازی و بهسازی مدارس و آموزشگاه‌ها استفاده کنیم.

 

خنجری به کسب رتبه‌های برتر کنکور سال ۹۵ در شهرستان زرند اشاره کرد و بیان داشت: این موفقیت‌ها مرهون تلاش و زحمات مدیران و معلمین دلسوز در مدارس است و در این زمینه خواستار برگزاری مراسمی برای تجلیل از نخبگان هستیم.

 

فرماندار زرند یاد و خاطره شهیدان دولت را گرامی داشته و عنوان کرد: به مناسبت هفته دولت ۱۰۰ طرح و پروژه در شهرستان زرند افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای این موارد اختصاص یافته است.

 

وی در این راستا خواستار همکاری مسؤولان دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان زرند و اطلاع‌رسانی عمومی برای بازدید از این نمایشگاه شد.

 

وی از خیران مدرسه ساز قدردانی کرد و گفت: در حال حاضر با همت و کمک خیران سه باب مدرسه در زرند در حال احداث است که امیدواریم این مدارس در آغاز سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ به بهره‌برداری برسند.

 

انتهای پیام/