مدیران ادارات عملکرد واقعی خود را به مردم ارائه دهند

فرماندار کوهبنان گفت:باید در هفته‌ دولت مدیران ادارات عملکرد واقعی خود را به مردم ارائه دهند، چرا که برخی از مردم با خدمات و کارهای انجام شده آشنایی کمتری دارند.

فرماندار کوهبنان گفت:باید در هفته‌ دولت مدیران ادارات عملکرد واقعی خود را به مردم ارائه دهند، چرا که برخی از مردم با خدمات و کارهای انجام شده آشنایی کمتری دارند.

 

محمدرضا مهدلو عصر فرماندار کوهبنان

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، “محمدرضا مهدلو” صبح امروز در آیین غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت آغاز هفته دولت اظهار داشت: مدیران اجرایی و کارکنان نهادهای دولتی باید بنا به توصیه‌ مولای متقیان علی (ع) نظم در کارها را در اولویت امورات خویش قرار دهند و به موقع در محل کار خویش حضور پیدا کنند.

 

وی تصریح کرد: مدیران اجرایی باید در راستای آموزش و تفهیم قوانین و مقررات اداری به کارکنان جوان خود اقدام کنند که این مهم موجب می‌شود تا آنان از روزمرگی فاصله بگیرند و زمینه‌ بروز خلاقیت در بین کارکنان افزایش پیدا کند.

 

فرماندار کوهبنان تأکید کرد: باید در هفته‌ دولت مدیران ادارات عملکرد واقعی خود را به مردم ارائه دهند، چراکه برخی از مردم با خدمات و کارهای انجام شده آشنایی کمتری دارند.

 

مهدلو ادامه داد: این مهم می‌تواند با همکاری و همیاری مسؤولان به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد و همچنین مدیران باید تلاش کنند تا گزارش عملکرد ادارات خود را در رسانه‌ها منعکس کنند.

 

وی یادآور شد: به منظور ایجاد نشاط و شادابی و تلطیف روحیه کارکنان در صدد هستیم، همایش پیاده‌روی عمومی را در کوهبنان طی هفته‌ دولت برگزار کنیم و در پایان این مراسم مردم شهرستان ضمن حضور در جوار قبور شهدا بار دیگر با آرمان‌های بلند جاودانگان تاریخ تجدید عهد و پیمان کنند.

 

مهدلو تصریح کرد: در هفته‌ دولت شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، آموزشی، ورزشی، برق‌رسانی، زیباسازی، مخابرات و … در شهرستان کوهبنان هستیم و امیدواریم این خدمات مورد رضایت حضرت حق قرار گیرد و بستر را برای رفاه و آسایش بیشتر مردم رقم بزند.

 

فرماندار کوهبنان از شهروندان کوهبنانی درخواست کرد به منظور خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر نظرات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن ۳۳۴۹۴۵۳۲ در میان بگذارند.

 

به گزارش صدای زرند، همزمان با آغاز هفته دولت فرماندار، امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی کوهبنان به اتفاق مدیران اجرای دستگاه‌های دولتی شهرستان با حضور در امامزاده سیلمان‌شاه نسبت به غبارروبی، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس اقدام کردند.

 

در این آیین مسوولان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر با اهداف و آرمان های بلند شهیدان همیشه جاوید تجدید عهد و پیمان کردند که تا آخرین قطره خون خویش در رکاب ولایت و رهبری نظام باشند.

 

انتهای پیام/