پیام تبریک شهردار زرند به مناسبت آغاز هفته دولت

محمدی شهردار زرند با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به ملت ایران تبریک گفت.

محمدی شهردار زرند با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به ملت ایران تبریک گفت.

 

Mohammadi-Shahrdar

به گزارش صدای زرند، متن پیام مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند به مناسبت آغاز هفته دولت به این شرح است.

 

« بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

تاریخ انقلاب اسلامی نمونه های بسیاری از عروج پرستوهایی دارد که با عصاره ایمان به خدا، دل در گرو خدمت بی منت به مردم داشتند و دلیل پذیرش مسؤلیت برای آنها، تنها پیگیری اهداف والا و آرمان ها بوده است.

 

وظیفه ما قدردانی از این نیروهای مخلص است، تلاش ها و فداکاری هایی که در راه خدا و برای ساختن ایرانی سربلند  و آباد انجام شد و به حق قدردانی از آنها وظیفه ای است بس خطیر و مهم که معانی ارزشمندی که پس از شهادت شهدان والا مقام رجایی و باهنر برای ما متجلی شده همواره روشنی بخش راه و مسیری است که دولتهای جمهوری اسلامی ایران آن را طی کرده و در دسترسی به اهداف توسعه بلند و کلان کشور و دستیابی آن به قلل رفیع موفقیت و پیشرفت،کمک شایانی کردند.

 

بی شک، شهادت این شهیدان بزرگوار، همواره الهام بخش کوشش ها و تلاش هایی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی جویی و کمال یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام می دهند.

 

اینجانب از صمیم قلب هفته دولت را به تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوی‍ژه مسئولان و مدیران شهرستان زرند تبریک عرض نموده ، از صمیم قلب آرزومندم کلیه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم شریف ایران زمین در راستای گسترش جامعه محمدی خیزش بلندی برداشته و با عنایت معبود بی همتا و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت  در جهت تحقق اهداف متعالی این نظام مقدس موفق و موید باشند. انشاء ا… »

 

انتهای پیام/