پیام شهردار کوهبنان به مناسبت هفته ی دولت

مهندس یاسر محسنی، شهردار کوهبنان، به مناسبت آغاز هفته دولت طی پیامی ضمن گرامیداشت این ایام، این ایام را به دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

Mohseni_ShahrdarKouhbananصدای زرند: مهندس یاسر محسنی، شهردار کوهبنان، به مناسبت آغاز هفته دولت طی پیامی ضمن گرامیداشت این ایام، این ایام را به دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

 

چندسالی است که آفتاب هفته‌ی دولت از افق تدبیر و امید سر می‌زند و امسال هفته‌ی دولت را در حالی گرامی می‌داریم که با تدبیر دولت امید شکوفه‌های نوید از تک تک درختان شاداب نظام جلوه‌گر گردیده و بارقه‌های آبادانی و آگاهی و آزادی روشن‌تر از پیش رخ می‌نمایاند.

 

بی‌تردید هفته‌ی دولت فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و تبیین گفتمان و خدمات دولت به آحاد مردم است. مسئولان و مدیران باید با نگاهی تعالی بخش و امیدآفرین مبتنی بر توسعه‌ی همه جانبه کشور، با رهیافت تدبیر و خرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل راه را برای رسیدن به فرداهایی بهتر برای ایران و ایرانی هموار سازند.

 

به سهم خویش از مردمان حوزه‌ی خدمتی خود که همواره با صبوری و تعامل و همدلی، همکاری گسترده داشته‌اند مراتب سپاسمندی خود را با کمال ارادت تقدیم می‌دارم و این هفته‌ی مبارک را به همه ی دولتمردان که وجود خویش را وقف نظام و جامعه کرده اند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

یاسرمحسنی – شهردار کوهبنان

 

انتهای پیام/