یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها که هفته آینده در زرند افتتاح می‌شود، پروژه آب شرب یزدان‌شهر است

خنجری پیش از ظهر روز گذشته در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دولت در این شهرستان زرند ضمن بیان اینکه پروژه‌های قابل قبولی با ابلاغ ۵۶ درصد از اعتبارات تخصیص یافته به دستگاه‌ها انجام شده است، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها که هفته آینده در زرند افتتاح می‌شود، پروژه آب شرب یزدان‌شهر است که با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند پیش از ظهر روز گذشته در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دولت در این شهرستان زرند اظهار داشت: امیدواریم ما مسؤولان با الگو قرار دادن صداقت و عدالت شهیدان رجایی و باهنر که صادقانه تا آخرین لحظه به انقلاب خدمت کردند بتوانیم گره‌ای از کار مردم بگشاییم.

 

SedayeZarand.IRبه گزارش صدای زرند، فرماندار زرند ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه‌های اجرایی و نهادها و شرکت‌هایی که در برپایی این نمایشگاه سهم داشته‌اند، افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری باید خدماتی که به مردم داده می‌شود به‌اطلاع آنها رسانده شود.

 

خنجری بیان داشت: سال گذشته به‌مناسبت هفته دولت، ۵۸ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ هزار میلیارد ریال در شهرستان زرند افتتاح و کلنگ‌زنی شد و امسال نیز حدود ۱۰۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بخش عظیمی از خدماتی که در روستاها انجام شده و می‌شود با همیاری مردم بوده که امیدواریم این همکاری و انسجام تداوم داشته باشد تا بتوانیم با اعتبارات تخصیص یافته کارهای بزرگ انجام دهیم.

 

خنجری ضمن بیان اینکه پروژه‌های قابل قبولی با ابلاغ ۵۶ درصد از اعتبارات تخصیص یافته به دستگاه‌ها انجام شده است، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها که هفته آینده در زرند افتتاح می‌شود، پروژه آب شرب یزدان‌شهر است که با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

 

فرماندار زرند به اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهرستان اشاره کرد و گفت:  تعداد زیادی از شهروندان و هموطنان در این نقاط دچار حادثه می‌شدند، به ویژه گردنه ده‌علیرضا که در سال‌های اخیر بیش از ۳۵ نفر در این گردنه جان باخته‌اند و از سال گذشته اعتباراتی اختصاص یافت و در حال حاضر امنیت این گردنه به نحو قابل قبولی افزایش یافته است.

 

وی در ارتباط با گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان گفت: سه دهستان جرجافک، سی‌ریز و سربنان تا پایان سال از نعمت گاز برخودار می‌شود و تنها یک دهستان وجود دارد که به دلیل صعب‌العبور بودن مجبور به استفاده از گاز سی‌ان‌جی هستیم که در اعتبارات سال ۹۶ اجرای این پروژه پیش‌بینی شده است.

 

خنجری در زمینه خدمات‌رسانی در زمینه آب شرب و بهداشتی اظهار کرد: تمام روستاهای بالای پنج خانوار از این نعمت برخوردار هستند که باید تلاش کنیم روستاهای زیر پنج خانوار نیز از این نعمت برخوردار شوند.

 

وی در زمینه برنامه‌های جنبی نمایشگاه از اجرای برنامه رادیویی با عنوان رادیو پارک خبر داد و افزود: مسؤولان می‌توانند در ایام برگزاری نمایشگاه از این فرصت استفاده کرده و خدمات صورت گرفته در مجموعه خود را به اطلاع مردم برسانند.

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند اظهار کرد: به لطف الهی امنیتی که در کشور داریم بالاترین نعمت است و مدیران می‌توانند با کار و تلاش آرامش را به زندگی مردم هدیه دهند.

 

امام جمعه زرند گفت: باید دستگاه‌های دولتی عملکرد خود را به نمایش بگذارند و مردم بدانند که با این همه مشکلات و تحریم‌ها چه خدمات شایسته‌ای به آنها ارائه می‌شود تا امید بین مردم افزایش یابد.

 

ابراهیمی افزود: باید تلاش کنیم تا به جایی برسیم که حتی یک نفر بیکار در شهرستان نباشد و آغوش شهرستان زرند برای سرمایه‌گذاران باز است.

 

انتهای پیام/