آغاز سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن از سوم مهرماه سال جاری

“فریباسادات بنی‌هاشمی” گفت: هر خانواری که وارد این سامانه می‌شود، باید اطلاعات و آدرس و کدپستی دائمی خود را به درستی وارد نماید، همچنین اطلاعات هویتی، نسبت اعضای خانوار، وضعیت اشتغال، مهاجرت، وضع باروری، مسکن از جمله سوالات سرشماری می‌باشد که پس از تکمیل یک کد ۱۲ رقمی به سرپرست خانوار پیامک خواهد شد که در اختیار خانوار قرار می گیرد.

مدیر کل جمعیت سرشماری کشور  از آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ از سوم مهرماه سال جاری بصورت اینترنتی برای هر  جامعه ایرانی حاضر در ایران خبر داد.

 

sarshomari-95به گزارش صدای زرند، “فریباسادات بنی‌هاشمی” صبح امروز سوم شهریورماه در اولین نشست خبری ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ با اشاره به اطلاعات لازم برای ثبت نام، ادامه داد: هر خانواری که وارد این سامانه می‌شود، باید اطلاعات و آدرس و کدپستی دائمی خود را به درستی وارد نماید، همچنین اطلاعات هویتی، نسبت اعضای خانوار، وضعیت اشتغال، مهاجرت، وضع باروری، مسکن از جمله سوالات سرشماری می‌باشد که پس از تکمیل یک کد ۱۲ رقمی به سرپرست خانوار پیامک خواهد شد که در اختیار خانوار قرار می گیرد.

 

مدیر کل جمعیت سرشماری کشور با اشاره به اینکه در ۲۴ مهرماه زمان ثبت نام اینترنتی به پایان خواهد رسید، اظهار کرد: از ۲۵ مهرماه مامورین آمارگیر با فرم و کارت شناسایی درب منازل حضور پیدا خواهند کرد و بوسیله تبلت نسبت به ثبت نام افراد اقدام می‌کنند.

 

وی با اشاره به کار سخت مامورین سرشماری و لزوم همکاری با آنها، تصریح کرد: اگر کسانی که در زمان مراجعه مامور سرشماری غایب بوده‌اند، مامور سرشماری برای آنها یک کد ۱۲ رقمی در زیر درب منزل قرار می‌دهد که افراد بوسیله اینترنت یا تماس تلفنی با مرکز آمار و یا مراجعه بعدی مامور سرشماری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/