راهیابی دو جوان زرندی به مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت

خانم مهلاضیاءالدینی و آقای محمدرضا عسکرعباسی پس از کسب نمره قبولی در مسابقات ملی مهارت مرحله استانی موفق به راهیابی به مسابقات کشوری شدند.

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند، خانم مهلاضیاءالدینی و آقای محمدرضا عسکرعباسی پس از کسب نمره قبولی در مسابقات ملی مهارت مرحله استانی موفق به راهیابی به مسابقات کشوری شدند.

 

Olampiad_Fani_SZ6856s

 

مهرداد مداحی نژاد رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند ضمن تبریک به خانواده این جوانان اظهار داشت: این مسابقات در چهار مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و جهانی برگزار می‌گردد. در استان کرمان در مرحله شهرستانی ۴۷۰۰نفر شرکت کننده حضور داشتند که ۲۵۰۰نفر موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی شدند و بعد از انجام پروژه عملی ۸۶ نفر در مرحله استانی در ۳۱ رشته فنی و مهارتی به رقابت پرداختند و           خانم مهلاضیاءالدینی در رشته قنادی (شیرینی‌پزی) و محمدرضا عسکرعباسی از تیم اعزامی شهرستان زرند موفق به راهیابی مسابقات کشوری شدند.

 

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان زرند با اشاره به اینکه این دو نفر که حائز رتبه شده‌اند از دانش‌آموزان مدارس بودند اظهار داشت:‌این موضوع نشانگر تعامل مرکز با دستگاه‌ها و نهادهای آموزشی در سطح شهرستان می‌باشد و با تعامل بین دستگاهی نتایج موفقیت‌آمیزی می‌توان گرفت.

 

وی گفت: در ابتدای مسابقات با  همکاری واحدهای آموزشی سعی نمودیم به متقاضیان واجد الشرایط در مسابقات (مدارس و هنرستان‌های آموزش و پرورش دانشگاه‌های دارای رشته‌های فنی) اطلاع‌رسانی گسترده‌ای را  انجام داده و افراد علاقه مند و استعدادهای درخشان را به سمت مسابقات سوق داده شدند و در نهایت تعداد ۳۲۵نفر شرکت‌کننده در مسابقات شهرستانی به رقابت پرداختند و حاصل کسب دو سهمیه از تیم المپیاد استانی در مسابقات کشوری بودند.

 

مداحی نژاد ضمن آرزوی موفقیت برای این دو جوان در مرحله کشوری ابراز امیدواری کرد با حفظ تعامل و ارتباط موثر در سال آینده شاهد موفقیت بهتر در این مسیر باشیم.

 

انتهای پیام/