مسجد، بالاترین رسانه است / موبایل هوشمند صحنه گردان دشمن برای دوری جوانان از مساجد است

امام جمعه زرند تصریح کرد: امروز مسجد، بالاترین رسانه است چرا که منبر و نماز بیشترین تاثیرگذاری را دارد و مسئولان مسجد باید توجه کنند که دشمن در حال برنامه‌ریزی است تا جوانان ما را از مسجد دور کند و صحنه گردان آنهم همین موبایل هوشمندی که در دست ما و فرزندان ما است.

امام جمعه زرند، در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امناءمساجد و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند، با تمسک به آیات و روایات اظهار داشت: مسجد سنگر تقوا و بسیج به پاس خدمات به اسلام مدال افتخار منا اهل البیت را دارا می‌باشد.

 

EmamJome_Ebrahimi5SZ45sبه گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام ابراهیمی نماینده ولی‌فقیه در شهرستان زرند با اشاره  به آیه “انما یعمر مساجد الله، من آمن بالله و الیوم الاخر” بیان داشت: از این آیه پیداست کسی که دست‌اندارکار مساجد است خداوند بالاترین مدال توفیق را نصیب او کرده است.

 

امام جمعه زرند افزود: ائمه محترم جماعات و هیئت امنا و پایگاه‌های مقاومت ارکان دینداری شهر هستند.

 

وی تصریح کرد: امروز مسجد، بالاترین رسانه است چرا که منبر و نماز بیشترین تاثیرگذاری را دارد و مسئولان مسجد باید توجه کنند که دشمن در حال برنامه‌ریزی است تا جوانان ما را از مسجد دور کند و صحنه گردان آنهم همین موبایل هوشمندی که در دست ما و فرزندان ما است.

 

وی ادامه داد: افرادی بسیار خبره، با تجربیاتی چند صد ساله که برنامه‌ریزی می‌کنند تا با اشاعه انواع لجن پراکنی، جوانان ما را از دین و دیانت دور کنند و با شبهه‌پراکنی، از دروغ بستن به اهل بیت و نقل کردن روایات و آیات نصفه و نیمه سعی در به انحراف کشیدن جوانان ما دارند.

 

امام جمعه زرند اظهار داشت: بسیج خیلی اهمیت دارد که امام (ره) با آن همه عظمت‌شان  فرمودند: خدایا مرا با بسیجیان محشور کن.

 

وی گفت: بسیج به واسطه خدمات خود از اول انقلاب تا زمان فعلی افتخار مدال “منا اهل البیت” را دارد، مانند سلمان که به  واسطه خدمت به اسلام و رسول خدا (ص) و اهلبیت پیامبر (ص) به فرموده رسول خدا (ص) “منا اهل البیت” شد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان تاکید کرد: ما روحانیون مساجد، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه و مربیان حلقه صالحین همه باید دست به هم بدهیم تا مساجد را آباد کنیم.

 

انتهای پیام/