برنامه‌ریزی برای اجرای قانون مدیریت پسماند در زرند / جمع‌آوری بیش از ۸۰تن زباله در روز!

معاون خدمات شهری ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: این حوزه تلاش نموده است با افزایش اعتبارات، جلب مشارکت عمومی، تقویت سازمان‌ها و بهره‌گیری از تجربه نخبگان در همه زمینه‌ها، شهر را به سمت زیبائی و شکوفایی سوق دهد.

رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرند به مناسبت آغاز هفته دولت به تشریح عملکرد حوزه معاونت خود پرداخت.

 

رضا یزدان پناه سرپرست شهرداری زرندبه گزارش صدای زرند،‌ معاون خدمات شهری ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: این حوزه تلاش نموده است با افزایش اعتبارات، جلب مشارکت عمومی، تقویت سازمان‌ها و بهره‌گیری از تجربه نخبگان در همه زمینه‌ها، شهر را به سمت زیبائی و شکوفایی سوق دهد.

 

رضا یزدانپناه با اعلام اینکه خدمات شهری از مهمترین ارکان هر شهرداری محسوب می‌شود، گفت: برنامه ریزی، هماهنگی، هدایت و نظارت بر عملکرد سازمان های زیر مجموعه از جمله فعالیت‌های حوزه خدمات شهری می‌باشد.

 

معاون خدمات شهری تصریح کرد: به کارگیری ماشین‌آلات مدرن آتش‌نشانی و خدماتی، جمع‌آوری و حمل و نقل و دفع زباله و ضایعات همزمان با فرایند مکانیزاسیون شدن خدمات شهری، برنامه‌ریزی برای اجرای قانون مدیریت پسماند از مهمترین وظایف این معاونت می‌باشد.

 

وی در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این معاونت پرداخت و با اعلام اینکه بیش از ۸۰تن زباله شب‌ها توسط شهرداری جمع‌آوری می‌شود گفت: طی چند ماه گذشته این معاونت با خرید بیش از ۳۵ دستگاه مخزن زباله سعی در مکانیزه نمودن جمع‌آوری زباله نموده است.

 

وی گفت: ایزوگام پشت بام سرویس‌های بهداشتی بازار، بهسازی این سرویس‌ها به صورت کامل، رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر با خریداری رنگ‌های مخصوص به طول ۱۸۰۰متر، رنگ‌آمیزی کلیه المان‌های شهری با استفاده از توان نیروهای شهرداری نیز از دیگر برنامه‌های این معاونت در طی چند ماه گذشته می‌باشد.

 

یزدانپناه معاون خدمات شهری با اعلام اینکه در بحث آرامستان در چند سال گذشته این معاونت به سازماندهی خوبی دست یافته است از بازسازی دو دستگاه خودروی حمل متوفیات خبر داد و گفت: آماده‌سازی یک قطعه زمین جهت واگذاری قطعات خانوادگی و شن‌ریزی اطراف قبور و موزائیک بیش از ۵۰۰مترمربع از این فضاها و همچنین زیرسازی و آماده پیاده‌روی قطعه رحمت به طول ۴۰۰متر از دیگر برنامه‌های این حوزه در بخش آرامستان بوده است.

 

رضا یزدانپناه در ادامه تصریح کرد: ساخت سکوی تخلیه دام، بهسازی و ترمیم و ساخت آبخورها در محل نگهداری دام و همچنین نصب تابلو به تفکیک دام، تعمیر کامل پمپ کشتارگاه و تعمیر مخزن آب این کشتارگاه و آماده‌سازی محلی برای نمازخانه از دیگر برنامه‌های این معاونت در حوزه کشتارگاه می‌باشد.

 

وی به خرید و نصب دوربین‌های مداربسته در کشتارگاه نیز اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این دوربین‌ها کلیه اقدامات کشتارگاه به صورت آنلاین در حوزه معاونت خدمات شهری در حال رصد می‌باشد.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از مهندس محمدی شهردار زرند اظهار امیدواری کرد شهروندان همواره همراه و همیار این نهاد مردمی باشند.

 

انتهای پیام/