سهمیه بلیت قطارهای مسافری زرند افزایش یافت

دکتری امیری اعلام کرد: با توجه به درخواست مردم شهرستان زرند در خصوص افزایش سهمیه بلیت قطارهای ایستگاه زرند، پیگیری‌هایی را با راه آهن جمهوری اسلامی و مدیر کل راه آهن کرمان داشتیم که در نهایت طبق توافق و اعلام مهندس راشدی معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی این سهمیه از یکشنبه گذشته تخصیص داده شد.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در خانه ملت گفت: در حال حاضر علاوه بر سهمیه قبلی یک کوپه به سهمیه بلیت همه قطارهای ایستگاه زرند اضافه شد.

 

HosseinAmiri_SZ54653s2به گزارش صدای زرند، “حسین امیری خامکانی” در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست مردم شهرستان زرند در خصوص افزایش سهمیه بلیت قطارهای ایستگاه زرند، پیگیری‌هایی را با راه آهن جمهوری اسلامی و مدیر کل راه آهن کرمان داشتیم که در نهایت طبق توافق و اعلام مهندس راشدی معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی این سهمیه از یکشنبه گذشته تخصیص داده شد.

 

وی بیان کرد: معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی همچنین از اضافه نمودن یک سالن شناور به قطارهای عبوری از ایستگاه زرند در برنامه های بعدی راه آهن خبر داد، تا امکان صدور بلیت برای ایستگاه های مسیر از جمله زرند فراهم گردد.

 

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیگیری گذشته نیز ایستگاه زرند در قطار ۴ تخته کرمان به تهران، یک سالن سهمیه دارد.

 

وی افزود: امیدواریم با عملیاتی شدن این موارد و اقدام سریعتر مردم نسبت به تهیه بلیت، این مشکل مردم رفع شود.

 

امیری به بازسازی ساختمان ایستگاه راه آهن زرند اشاره کرد و گفت: ایستگاه راه آهن زرند اولین ایستگاه جنوب شرق کشور است که دارای نمادی خاص و به نحوی هویت ریلی شهرستان است.

 

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: این ساختمان نماد شهرستان زرند است و برای بازسازی این ساختمان نمای اصلی آن حفظ شده است.

 

انتهای پیام/