«غربتِ» امامزاده حمزه زرند در سایه کم‌لطفی مردم و مسئولین زرند! (از نگاه دوربین صدای زرند)

متاسفانه سال‌های زیادی است که بازسازی ساختمان و محوطه‌ی امامزاده حمزه زرندوئیه زرند در دست اجرا می‌باشد ولی متاسفانه در سایه کم لطفی مردم و مسئولین امر همچنان دارای مشکلات زیادی است که چهره این محل را نامناسب کرده است. می‌طلبد مردمی که توان مالی کافی دارند با روی آوردن به فریضه دینی وقف و البته مسئولین امر با دلسوزی بیشتر موجب رونق این امامزاده شوند.

نسب شریف امامزاده سید حمزه محله زرندوئیه شهرستان زرند با هشت واسطه به امام ششم (ع) منتهی می‌شود که از این قرار است: سید حمزه بن زید ابی طالب الحاجی الزاهد بن علی البکر ابادی بن محمد بن علی بن محمد بن علی الخوارزمی بن قاسم الشیخ بن محمد الدیباج بن امام جعفر صادق (ع).

 

به گزارش صدای زرند، متاسفانه سال‌های زیادی است که بازسازی ساختمان و محوطه‌ی امامزاده حمزه زرندوئیه زرند در دست اجرا می‌باشد ولی متاسفانه در سایه کم لطفی مردم و مسئولین امر همچنان دارای مشکلات زیادی است که چهره این محل را نامناسب کرده است. می‌طلبد مردمی که توان مالی کافی دارند با روی آوردن به فریضه دینی وقف و البته مسئولین امر با دلسوزی بیشتر موجب رونق این امامزاده شوند.

 

هستند روزهایی بسیاری که مردمان متدینی از شهرهای دیگر و از شمال و جنوب ایران اسلامی گذرشان به شهر زیبای (!!!) زرند می‌خورد و پُرسان پُرسان به دنبال یک محل مناسب مذهبی مانند امامزاده برای گذران ساعات استراحت خود و زیارت می‌گردند و مردم زرند آگاه یا ناآگاه از شرایط نامناسب این امامزاده، آدرس را به آنان اعلام می‌کنند؛ اما این مهمانان بعد از حضور در امامزاده حتی یک محل مناسب برای قضای حاجت هم نمی‌یابند و با دیدن شرایط آن با دیدی نازیبا از چهره‌ی شهری به نام زرند راهی دیار خود می‌شوند…

 

EmamzadeHamze_Zarandoie_SZ5632s01 EmamzadeHamze_Zarandoie_SZ5632s02 EmamzadeHamze_Zarandoie_SZ5632s03 EmamzadeHamze_Zarandoie_SZ5632s04 EmamzadeHamze_Zarandoie_SZ5632s06 EmamzadeHamze_Zarandoie_SZ5632s07 EmamzadeHamze_Zarandoie_SZ5632s08 EmamzadeHamze_Zarandoie_SZ5632s09 EmamzadeHamze_Zarandoie_SZ5632s10 EmamzadeHamze_Zarandoie_SZ5632s11 EmamzadeHamze_Zarandoie_SZ5632s12 EmamzadeHamze_Zarandoie_SZ5632s13