دولت تلاش کرده است تا نگاه جهان را به ایران تغییر دهد

نماینده ولی فقیه در زرند در مصاحبه با رادیو پارک بیان داشت: خدمات دولت ارزشمند است و دولت تلاش کرده است تا نگاه جهان را به ایران تغییر بدهد، دشمنان ما “ایران هراسی” را زیاد تبلیغ کردند و همواره سعی دارد تا اینگونه القاء کند، تبلیغ که ایران بمب اتمی ساخته و نگهداری می‌کند و خوشبختانه دولت توانست با فتوای مقام معظم رهبری به کل دنیا اعلام کند که ساخت بمب اتم و استفاده و نگهداری آن حرام است و ایران هیچ‌گاه دنبال بمب اتم نبوده و نخواهد بود.

امام جمعه زرند در مصاحبه با رادیو پارک در بوستان شهداء با تمسک به آیات و روایات خطاب به مدیران و مسئولان اظهار داشت: مدیران و مسئولان در سال مزین به اقدام و عمل کم هزینه و پُرکار باشید.

 

Ebrahimi-emamjome-zarandبه گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند در این گفتگو ضمن عرض تبریک هفته دولت به همه دولت مردان بیان داشت: مهم‌ترین کار دولت در حوزه سلامت این بوده است که هزینه‌های درمانی را کم کردند و بیمار تنها ۱۰درصد از هزینه بیمارستان را پرداخت می‌کند و در روند زایمان طبیعی گام بلندی برداشته که بدون پرداخت هزینه انجام می‌شود که با این کار به تولید نسل هم کمک کردند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: در بحث صنایع دستی ما در شهرستان زرند بانوان چیره‌دستی داریم که با دستان پُرتوان هنرهای زیاد آفریدند از جمله قالی دستباف بانوان زرند که باعث افتخار شهرستان  است و کمک زیادی هم به اقتصاد مقاومتی می‌کند.

 

امام جمعه زرند ادامه داد: در بحث جاده‌ها خدمات زیادی در شهرستان به همت مسئولان صورت گرفته و بستر جادها گسترش پیدا کرد و جادهای حادثه ساز نیز درست شده‌اند.

 

وی تصریح کرد: از جهت خدمات‌رسانی بیمارستان‌های داخل شهر موفق هستند و هیچ مشکلی ندارند و با پیگیری نماینده و فرماندار، معاون وزیر بهداشت به شهرستان آمدند و در خصوص ساخت و بهره‌برداری ازبیمارستان سینا تا سال آینده قول مساعد دادند.

 

نماینده ولی فقیه در زرند بیان داشت: خدمات دولت ارزشمند است و دولت تلاش کرده است تا نگاه جهان را به ایران تغییر دهد، دشمنان ما “ایران هراسی” را زیاد تبلیغ کردند و همواره سعی دارد تا اینگونه القاء کند، تبلیغ که ایران بمب اتمی ساخته و نگهداری می‌کند و خوشبختانه دولت توانست با فتوای مقام معظم رهبری به کل دنیا اعلام کند که ساخت بمب اتم و استفاده و نگهداری آن حرام است و ایران هیچ‌گاه دنبال بمب اتم نبوده و نخواهد بود.و

 

وی گفت: خدمت به مردم یک عبادت است اگر بخواهیم شاهد رونق کشور باشیم باید مسئولان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند تا تولید با کیفیت به مردم ارائه دهند و مردم هم از تولید داخلی استفاده کنند تا هر ایرانی نقشی در اقتصاد مقاومتی داشته باشد و چرخ اقتصاد کشور بچرخد تا ایرانی آباد داشته باشیم.

 

وی در پایان گفتگو با اشاره به روند خوب ساخت و ساز مصلی نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: به لطف الهی مصلی پیامبر اعظم (ص) روند ساخت خوبی را دارد ولی با بودجه دولت نمی‌توانیم مصلی را کامل کنیم، من از همین جا از همه مردم به خصوص متمکنین دعوت به همکاری می‌کنم تا بزرگترین جایگاه دینی در داخل شهرستان و باقیات صالحاتی را برای خودتان بسازید.

 

انتهای پیام/