پیکر شهید «محمدرضا ضیاءالدینی» در زرند تشییع شد (+تصاویر)

پیکر سروان شهید محمدرضا ضیاءالدینی که در درگیری با گروهک تروریستی در سراوان به درجه شهادت نائل شد، باحضور مردم و مسئولان شهرستان زرند تشییع شد.

با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان زرند، پیکر شهید محمدرضا ضیاءالدینی از شهدای امنیت و اقتدار در این شهرستان تشییع شد.

 

به گزارش صدای زرند، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید محمدرضا ضیاءالدینی از شهدای امنیت و اقتدار، پیش از ظهر شنبه (۱۳ شهریورماه) با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم متدین و شهید پرور شهرستان زرند برگزار شد.

 

پیکر مطهر شهید ضیاءالدینی که در درگیری با گروهک تروریستی به شهادت رسیده بود، بر روی دستان مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان زرند از حسینیه ثارالله سپاه زرند به سوی میدان بازار این شهرستان تشییع شد.

 

شرکت کنندگان در این مراسم با تأکید بر این نکته که اجازه نخواهند داد یاد و خاطره شهدای امنیت و اقتدار فراموش شود، از ایستادگی و صبر خانواده معظم شهدا تجلیل کردند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت زرند در مراسم تشییع پیکر پاک پاسدار شهید «محمدرضا ضیاءالدینی» با بیان آیه ((وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ)) و سلام بر ارواح شهدا و خطاب به روح شهید ضیاءالدینی گفت:‌ از دلاوری‌ها و رشادت‌های شهید ضیاءالدینی تشکر می‌کنم و به نمایندگی از تک تک مردم حاضر در این مراسم به محضر شما خیرمقدم عرض می‌کنم و امیدوارم این استقبال و این مراسم تشییع را از تمامی مردم زرند بپذیری.

 

سلطانی گفت: همانطور که ما در مراسم عزاداری اباعبدالله حسین (ع) می‌گوییم که ای کاش ما در کربلا بودیم و جان خود و خانواده‌یمان را فدای شما می‌کردیم، مگر نه این است که رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) حسین زمان ماست؟ مگر نه این است که وهابیان سگ‌صفت و صهیونیسم، آمریکا و انگلیس یزیدان زمان هستند؟ شهید بزرگوار «محمدرضا ضیاءالدینی» با شهادت خود این اعتماد و اعتقاد را ثابت کرد و شما نیز با حضور خود در مراسم تشییع پیکر شهید این عزم و اعتقاد را به اثبات رساندید.

 

ایشان ضمن تشکر از حضور همه افراد در مراسم تشییع پیکر شهید ضیاءالدینی افزود: قشرهای مختلف مردم باید بدانند که ما بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم و باید بدانند هم‌اکنون همرزمان این شهید هم با وجود اینکه دوست داشتند در جمع ما باشند و در مراسم تشییع همرزم و دوست خود باشند اما در حال پاسداری از مرزها کشور اسلامی هستند.

 

وی ادامه داد: باید به این مکتب و اعتقاد افتخار کرد که چنین فرزندانی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و دشمنان باید بدانند با وجود چنین اعتقاداتی و چنین رزمندگانی کورخوانده‌اند اگر برای توطعه علیه ایران اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

پیکر مطهر شهید ضیاءالدینی پس از برگزاری مراسم تشییع در مرکز شهرستان، برای خاکسپاری به زادگاهش دهستان دشتخاک زرند منتقل شد.

لازم به ذکر است، تکاور پاسدار شهید محمدرضا ضیاءالدینی متولد ۳۱ فروردین سال ۱۳۶۷، فرزند حسین، متاهل و دارای یک فرزند می‌باشد، که چهارشنبه ۱۰ شهریورماه در پاسگاه ۱۶۳ در سراوان، طی درگیری با اشرار مورد حمله اشرار قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (1)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (2)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (3)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (5)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (6)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (7)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (8)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (9)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (10)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (11)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (12)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (13)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (14)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (15)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (16)

Shahid-mohammadreza-ziaaldini-950613_ (17)

انتهای پیام/