نماینده شهربابک در مجلس: روحانی برای ابقای استاندار کرمان قول مساعد داد

سردار حسین فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در حاشیه جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان جمعی از نمایندگان استان کرمان با روحانی دیدار و گفت‌و‌گو کردند. وی تصریح کرد: در این دیدار علاوه بر بنده، شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر، علیرضا منظری‌توکلی نماینده بافت، رابر […]

سردار حسین فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در حاشیه جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان جمعی از نمایندگان استان کرمان با روحانی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

صدای زرند

نماینده شهربابک در مجلس: روحانی برای ابقای استاندار کرمان قول مساعد داد

صدای زرندوی تصریح کرد: در این دیدار علاوه بر بنده، شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر، علیرضا منظری‌توکلی نماینده بافت، رابر و ارزوئیه و حجت‌الاسلام امیری نماینده کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج و رودبار جنوب حضور داشتند و در مورد ابقای نجار استاندار فعلی کرمان با وی صحبت کردیم و روحانی برای چهارمین بار موافقت خود را در این زمینه اعلام کرد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: تاکید مجمع نمایندگان استان کرمان با توجه به نکات مثبتی که در نجار می‌بینند، این است که نجار برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید به عنوان استاندار کرمان ابقا شود.

فتاحی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که آیا در جلسه بعدی هیئت دولت شاهد معرفی نجار به عنوان استاندار کرمان در دولت یازدهم هستیم، اذعان داشت: گروه‌های فشار و افرادی که از دولت سهم‌خواهی می‌کنند، مصمم هستند که نجار از کرمان برود و نیروی مدنظر خودشان را به دولت قالب کنند.

وی تصریح کرد: در صورتی که یک استاندار افراطی و دارای سابقه حضور در فتنه در استان کرمان به کار گماشته شود، نمایندگان استان کرمان در این زمینه خاموش نمی‌نشینند و به وظیفه خود در این راستا عمل می‌کنند.

فتاحی با اشاره به برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر فناوری اطلاعات بیان داشت: در این نشست درباره افزایش پوشش مخابراتی و پهنای باند استان کرمان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی همچنین از برگزاری نشست مجمع نمایندگان و استاندار کرمان با وزیر نیرو خبر داد و خاطر نشان کرد: در این دیدار طرح‌های حوزه وزارت نیرو در استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در این زمینه اخذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس