دریافت کنندگان حقوقهای نجومی لیاقت هیچ گونه مسؤولیتی را ندارند

امام جمعه زرند گفت: دریافت کنندگان حقوقهای نجومی لیاقت هیچ گونه مسؤولیتی را نخواهند داشت و باید بدانند نظام جمهوری اسلامی ایران برمبنای عدل و انصاف است.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند گفت: دریافت کنندگان حقوقهای نجومی لیاقت هیچ گونه مسؤولیتی را نخواهند داشت و باید بدانند نظام جمهوری اسلامی ایران برمبنای عدل و انصاف است.

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند، در گفت و گو با خبرنگار رسا، اظهار کرد: حقوقهای نجومی یک رسوایی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و مدیری که خود را به عنوان امین جمهوری اسلامی می داند در مقابل خیانت بزرگی به بیت المال، امام شهدا و کشور می کند.

 

وی بیان کرد: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس عده ای زیادی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از جان خود گذشتند و اکنون عده ای دیگر نیز با حقوقهای نجومی اموال بیت المال را به غارت بردند و این یک رسوایی بزرگی برای دولتمردان نظام اسلامی است.

 

امام جمعه زرند تصریح کرد: دستگاه های نظارتی باید در این راستا تمام تلاش خود را بکار گیرند و حق مردم را به بیت المال بازگردانند و بدانند انقلاب اسلامی دنبال عدالت است و طاغوت ستم شاهی را سرنگون کردند تا ویژه خواری نباشد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی برای برپایی عدالت در جامعه سر پاشده و عده ای اینگونه بیایند چوب حراج بزنند و این دو خیانت هم به بیت المال و هم به نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم و همه مسؤولان و مدیران مدبر و کارآمد منتظر هستند؛ افزون براینکه حقوقهای نجومی به بیت المال برگردانده شود، این مدیران نالایق نیز محاکمه شوند و به سزای اعمال خود برسند و درس عبرتی برای سایرین شود که دیگر جرأت نکنند دست به چنین خیانت و جنایت شرمساری زنند.

 

امام جمعه زرند ابراز کرد: دریافت کنندگان حقوق های نجومی لیاقت هیچ گونه مسؤولیتی را نخواهند داشت و باید بدانند نظام جمهوری اسلامی ایران برمبنای عدل و انصاف است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: اگر قوه قضائیه و دیگر مسؤولان اجرایی در این راستا با دریافت کنندگان حقوقهای نجومی برخورد نکنند، ضربه محکمی به نظام و اعتقادات مردم وارد خواهند کرد.

 

وی در پایان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز موضوع حقوقهای نجومی را هجوم به ارزشها دانستند و اما اکثر مدیران انسانهای پاک دست هستند و تعدادی از این مدیران مشکل ساز شدند و باید با آنان برخورد قانونی شود.

 

انتهای پیام/