رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری در زرند تجلیل خواهند شد

فرماندار زرند در مراسم تجلیل از رتیه های برتر کنکور در شهرستان زرند اظهار داشت: پیش از این با حضور دکتر محسن‌بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و آقای کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با حضور در منازل رتبه‌های زیر ۱۰ شهرستان از این عزیزان تجلیل به عمل آمد و برنامه‌ای داریم تا بعد از مشخص شدن قبول‌شدگان کنکور سراسری از تمامی افراد با رتبه زیر ۱۰۰۰ نیز تجلیل شود تا بتوانیم زحمات و افتخارآفرینی این عزیزان را به نحوی مورد تقدیر قرار دهیم.

عصر امروز طی مراسمی که به همت شورای اسلامی شهر زرند برگزار شد، با حضور مسئولین شهرستانی از رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری سال ۱۳۹۵ در شهرستان زرند تجلیل به عمل آمد.

 

konkor-zarand-950623_-16به گزارش صدای زرند، حبیب‌الله خنجری در این مراسم ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر زرند برای برگزاری این مراسم اظهار داشت: توجه به تجلیل از برترین‌های کنکور توسط ریاست و هیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر زرند در سال چهارم فعالیت این شورا، نشان از توجه ویژه‌ی این افراد به کنکور و توجه به تحصیل علم و دانش است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه حاضر در این جلسه اظهار داشت: جا دارد این حرکت بسیار مهم و ارزشمند توسط اصحاب رسانه در بهترین حالت ممکن پوشش داده شود تا ضمن تجلیل از این عزیزان که امروز از آنان تجلیل می‌شود، سبب ایجاد انگیزه برای دیگر دانش‌آموزان و خانواده‌ها شود تا در مسیر حرکت کنکور و علم‌آموزی بیشتر وقت بگذارند.

 

وی همچنین اظهار داشت: پیش از این با حضور دکتر محسن‌بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و آقای کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با حضور در منازل رتبه‌های زیر ۱۰ شهرستان از این عزیزان تجلیل به عمل آمد و برنامه‌ای داریم تا بعد از مشخص شدن قبول‌شدگان کنکور سراسری از تمامی افراد با رتبه زیر ۱۰۰۰ نیز تجلیل شود تا بتوانیم زحمات و افتخارآفرینی این عزیزان را به نحوی مورد تقدیر قرار دهیم.

 

حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش زرند نیز در این مراسم ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر زرند برای برگزاری این مراسم گفت: این حرکت از سوی شورای اسلامی شهر زرند یک اقدام ارزشمند است که ما را نیز شرمنده کرده است.

 

وی با تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور سراسری در شهرستان زرند اظهار داشت: این تازه ابتدای کار شما است و نباید غرور شما را بگیرد بلکه باید با همین تلاش و پشتکاری که تا این لحظه داشته‌اید به دنبال کسب موفقیت‌های بالاتر در زندگی خود باشید تا ما شاهد افتخارآفرینی‌های بعدی شما نیز باشیم.

 

مدیر آموزش پرورش زرند همچنین اظهار داشت: ما همانگونه که فرماندار فرمودند قرار است از رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ در شهرستان زرند تجلیل به عمل آوریم تا تقدیری باشد از زحمات این عزیزان در شهرستان و موجب انگیزه دیگر دانش‌آموزان برای سال‌های بعد نیز شود.

 

انتهای پیام/