بازگشایی مدارس در جامعه شور و نشاط ایجاد می‌کند/ افتتاح و بهره برداری از ۳ باب مدرسه در هفته دوم مهر ماه در زرند

مدیرآموزش وپرورش زرند در جلسه شورای آموزش و پرورش زرند با بیان اهمیت پروژه مهر عنوان کرد: بازگشایی مدارس باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه می شود.

مدیرآموزش و پرورش زرند در جلسه شورای آموزش و پرورش زرند با بیان اهمیت پروژه مهر عنوان کرد: بازگشایی مدارس باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه می شود.

 

kazemi

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” مدیر آموزش و پرورش زرند در نشست شورای آموزش و پرورش که در سالن کنفرانس آموزش وپرورش زرند برگزار شد، در تعریف پروژه مهر گفت: همه فعالیت ها و اقداماتی که برای آماده سازی و راه اندازی بهتر مدارس انجام می شود را می توان در قالب پروژه مهر معرفی کرد.

 

وی آموزش و پرورش را بنیادی ترین وحساس ترین دستگاه های کشور دانست و افزود: با شروع سال تحصیلی جدید بار دیگر شاهد شور و نشاط در خانواده ها و جامعه می شویم.

 

مدیر آموزش و پرورش زرند با بیان اینکه دولت تدبیر و امید اساس کار خود را برمکتب اسلام و جدیت و سخت کوشی قرار داده است، خاطرنشان کرد: آموزش وپرورش زرند در سطح استان در بحث سامان دهی مدارس و ثبت ابلاغ همکاران فرهنگی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

 

وی گفت: پروژه مهر امسال نیز هم چون سال های گذشته با تعمیر، تجهیز، ساخت و ساز و رنگ آمیزی مدارس همراه بود.

 

کاظمی با بیان این که امسال حدود ۶۰ باب مدرسه را با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال ازمحل اعتبارات استانی و کمک خیرین تعمیر و تجهیز نمودیم، افزود: در تابستان امسال با همکاری مدارس فنی وحرفه ای و کاردانش علاوه بر بالابردن مهارت فنی دانش آموزان توانستیم بالغ بر۷۰۰ صندلی، میز و نیمکت و کمد اسقاطی را بازسازی نماییم که با این کار توانستیم حدود ۴۰۰ میلیون ریال در هزینه های آموزش وپرورش صرفه جویی نماییم.

 

وی از افتتاح و بهره برداری ۳ باب مدرسه در هفته دوم مهر ماه خبر داد که با همکاری و مشارکت خیرین مدرسه ساز و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.

 

مدیر آموزش و پرورش زرند گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد ۲۷ هزار دانش آموز در ۲۵۹ مدرسه در سه مقطع تحصیلی مشغول به تحصیل می باشند.

 

کاظمی در پایان جلسه ضمن تشکر از حضور اعضای شورای آموزش و پرورش برضرورت توجه بیشتر اعضا به پروژه مهر اشاره کرد و نظرات ودیدگاه های اعضا را در جهت حل و فصل مسائل و مشکلات آموزش و پرورش را ارزشمند و کارآمد تلقی نمود.

 

انتهای پیام/