هفته دفاع مقدس در زرند با سوت شورای شهر آغاز کرد! / ایثارگران شورای شهر و شهرداری زرند تجلیل شدند (+تصاویر)

دراین مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند، دکتر حسین امیری نماینده مردم در مجلس، حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند، سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه ناحیه زرند و جمعی دیگر از مسئولین اجرایی و انتظامی و بسیجیان حضور داشتند از خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس شورای اسلامی و شهرداری شهر زرند تجلیل به عمل آمد.

در آستانه هفته دفاع مقدس و همزمان با عید سعید غدیر خم مراسم تجلیل از ایثارگران شورای اسلامی شهر و شهرداری زرند با حضور مسئولین این شهرستان و هیئت ثارالله در محل شورا اسلامی شهر زرند برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، در این مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند، دکتر حسین امیری نماینده مردم در مجلس، حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند، سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه ناحیه زرند و جمعی دیگر از مسئولین اجرایی و انتظامی و بسیجیان حضور داشتند از خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و فعالین بیسجی شورای اسلامی و شهرداری شهر زرند تجلیل به عمل آمد.

 

حضور مسئولین شهرستان زرند در این مراسم که به گفته رئیس شورای شهر زرند سوء استفاده شورا شهر زرند برای گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و اولین مراسم غیررسمی هفته دفاع مقدس در زرند بود، همراه با قرائت دعای توسل بود، که زیبایی آنرا صد چندان کرده بود.

 

مهندس مهدی برهانی‌نژاد در این مراسم با تبریک عید غدیر خم و آغاز هفته‌ی دفاع مقدس طی سخنانی و با ذکر یک خاطره اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز ما مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و شما ایثارگران عزیز است که اگر این از خودگذشتی‌ها نبود بدون شک ما مانند بسیاری از کشورهای همسایه خود دچار ناامنی بسیار بالایی بودیم؛ این مراسم خودمانی هم در آستانه هفته‌ی دفاع مقدس قدمی کوچک و در حد توان شورای اسلامی شهر زرند در تجلیل از فداکاری‌های شما عزیزان می‌باشد.

 

برهانی‌نژاد ادامه داد: ما باید به ایرانی بودن خود افتخار کنیم و از اینکه در جمهوری اسلامی ایران و زیر سایه رهبری با آرامش زندگی می‌کنیم باید به خود ببالیم و برای حفظ این شرایط تلاش کنیم و بدانیم که این نظام و آرامش آن مدیون ایثارگری‌های عزیزانی است که در گذشته و در حال حاضر از مرزهای جمهوری اسلامی در داخل و خارج از ایران دفاع می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند نیز ضمن تبریک ایام مبارک عید سعید غدیر خم و تمسک به آیات و روایات اظهار داشت: عید غدیر خم روزی بود که دین اسلام کامل شد و روزی بود که اسلام نبوی با اسلام علوی ترکیب شد و حضور امام علی (ع) و امامت ایشان و یازده فرزندش موجب مایوس شدن کفار شد.

 

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی از برکت غدیر است و ره‌آورد و نتیجه غدیر تبعیت از رهبری و ولایت و امام است.

 

ایشان با ذکر داستانی بیان داشت: برای ابراز ارادت و سلام به امیرالمومنین علی (ع) نیاز نیست که در حرم ایشان باشیم و در همین روز عید و از همین جا نیز می‌توانیم به ایشان سلام بفرستیم و مطمئن باشیم که اگر سلام و ابراز اردادت ما از ته دل باشد آقا امیرالمومنین (ع) خودش به هر نحوی شده است جواب ما را خواهد داد.

 

این مراسم صمیمی با اهدای لوح تقدیر و تندیس‌هایی به ایثارگران و فعالین بسیجی شورای اسلامی و شهرداری شهر زرند به پایان رسید.

 

tajlilisargaran_sz6df56df_01 tajlilisargaran_sz6df56df_02 tajlilisargaran_sz6df56df_03 tajlilisargaran_sz6df56df_04 tajlilisargaran_sz6df56df_05 tajlilisargaran_sz6df56df_06 tajlilisargaran_sz6df56df_07 tajlilisargaran_sz6df56df_08 tajlilisargaran_sz6df56df_09 tajlilisargaran_sz6df56df_10 tajlilisargaran_sz6df56df_11ز ای

 

انتهای پیام/