خدمت به اهلبیت بالاترین مدال افتخار است

امام جمعه زرند گفت: خدمت به اهلبیت (ع)‌ و به زیارت رفتن اهلبیت جایگاه بالایی در دین اسلام دارد، امام صادق (ع) می‌فرماید: پیامبر (ص) رو کرد به امام علی (ع) و فرمود “شما در عراق از دنیا می‌روید هرکس شما و فرزندان و نوادگان شما را زیارت کند و حرم‌های شما را بسازد قیامت از شفاعت خاصه من بهرمند می‌شود”.

امام جمعه زرند در جمع خادمین افتخاری مسجد ابوالفضل (ع) در امامزاده سلطان ابراهیم (ع) داهوئیه با تمسک به آیات و روایات اظهار داشت: خدمت به اهلبیت بالاترین مدال افتخار است که خداوند به بندگان مخلصش عطا می‌کند.

 

emamzadegan_khademin_sz65dfss04به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند گفت: جواز ساختن مسجد و حرم برای اولیا الهی و امام زادگان از سوره کهف استفاده می‌شود؛ وقتی اصحاب کهف را پیدا کردند دین‌داران گفتند مسجدی بر قبور آنان درست کنیم تا عبادتگاهی باشد. معلوم می‌شود وقتی اصحاب کهف که معصوم نبودند خداوند اجازه ساختن مسجد را برای آن‌ها می‌دهد به طریق اولی جواز ساختن حرم برای امامان و امامزادگان معصوم از آیات قرآن استفاد می‌شود.

 

حجت اسلام ابراهیمی بیان داشت: در همه‌ی ادیان، بزرگان خودشان را احترام می‌کنند و برایشان حرم درست می‌کنند، بغیر از وهابیون خبیث که می گویند انسان که از دنیا رفت از بین می رود و زیارت کردن و توسل جستن را شرک می‌دانند در صورتی که قرآن می فرماید: شهیدان زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند پس به زیارت آن‌ها بروید و آنها را واسطه قرار بدهید بین خود و خداوند.

 

امام جمعه زرند گفت: خدمت به اهلبیت (ع)‌ و به زیارت رفتن اهلبیت جایگاه بالایی در دین اسلام دارد، امام صادق (ع) می‌فرماید: پیامبر (ص) رو کرد به امام علی (ع) و فرمود “شما در عراق از دنیا می‌روید هرکس شما و فرزندان و نوادگان شما را زیارت کند و حرم‌های شما را بسازد قیامت از شفاعت خاصه من بهرمند می‌شود”. جایگاه ساختن حرم در دین اسلام این است وکسی که حرم اهلبیت (ع) را درست کند مثل اینکه حضرت سلیمان (ع) را در ساختن خانه خدا کمک کرده است قدر این توفیق از جانب خداوند را بدانید که هر کسی توفیق این چنین خدمت را ندارد و بدانید اهلبیت (ع) شما را انتخاب کرده‌اند و به چشم خاصه شما را نگاه می‌کنند و برای قدردانی این مقام به زائران خدمت کنید.

 

emamzadegan_khademin_sz65dfss01 emamzadegan_khademin_sz65dfss02 emamzadegan_khademin_sz65dfss03 emamzadegan_khademin_sz65dfss07 emamzadegan_khademin_sz65dfss05

 

انتهای پیام/