مستند زرند ساخته می‌شود

شهردار زرند گفت: این مجموعه در شش قسمت سی دقیقه ای تصویر برداری خواهد شد و بجز شبکه مستند از شبکه خبر،نمایش و پرس تی وی نیز این مستند به صورت چکیده پخش خواهد شد.

مهندس محمدی شهردار زرند از ساخت مجموعه مستند زرند توسط شبکه مستند سیما خبر داد.

 

shahrdarzarand_szd526dfبه گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند مهندس محمدی با اعلام این خبر گفت: در این مستند سعی داریم کلیه ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در شهرستان را به هم میهنان عزیز بیشتر بشناسانیم.

 

وی از تولید این مجموعه گفت و افزود: این مجموعه در شش قسمت سی دقیقه ای تصویر برداری خواهد شد و بجز شبکه مستند از شبکه خبر،نمایش و پرس تی وی نیز این مستند به صورت چکیده پخش خواهد شد.

 

منتخب شورای شهر از پخش این برنامه از ۸مهرماه ۹۵خبر داد و گفت: شناساندن بیشتر این شهرستان از لحاظ جمعیت، سوغات، جمعیت، راهای مواصلات، فاصله تا مرکز کشور و استان، ظرفیت‌های کشاورزی، لهجه و گویش، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، وضعیت صنعتی شهرستان و… تصویربرداری و پخش خواهد شد.

 

مقنی نژاد مسئول گروه برنامه سازی نگارستان هنرهای ماندگار و کارگردان این مجموعه نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهرستان زرند گفت: با به پایان یافتن فاز اول مجموعه  همسفر از دهم مهرماه فاز دوم این مجموعه تلویزیونی که مرتبط به ایرانگردی و گردشگری می باشد روی آنتن شبکه مستند سیما خواهد رفت.

 

وی گفت: مجموعه مستند همسفر تاکنون در ۲۰۰ قسمت بیست وپنج دقیقه ایی تولید و از شبکه مستند سیما پخش گردید در آخرین روز شهریور ماه وهمزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به پایان بخش اول خود رسید و ایستگاه آغازین سری جدید همسفر شهر زرند می باشد.

 

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری شهرداری و مسئولین مربوطه شاهد تصویر برداری یک مجموعه زیبا و بی نظیر از شهرستان زرند باشیم.

 

انتهای پیام/