تبریک فرماندار زرند به مناسب آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

حبیب‌الله خنجری، فرماندار شهرستان زرند به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس طی پیامی این ایام را گرامی داشت.

صدای زرند: حبیب‌الله خنجری، فرماندار شهرستان زرند به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس طی پیامی این ایام را گرامی داشت.

 

Khanjari

 

متن پیام تبریک فرماندار شهرستان زرند به شرح ذیل می‌باشد:

 

«بسمه تعالی»

 

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏‌اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏‌تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

 

حدیث هشت سال دفاع مقدس، نشان مقاومت و مظلومیت ملتى ست که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده اند، حکایت ماندگارِ دلاورى و رشادت شهیدان و شاهدانى ست که با خون و جانشان تاریخ شکوهمند این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

 

بی شک این دفاع جانانه‌ی ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن، منشاء غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد توطئه مشترک دشمنان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور تبدیل شود.

 

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش به دانش‌آموزان عزیز و معلمان و مربیان دلسوز و ارجمند شهرستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیتا… العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، ملت بزرگ ایران، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز شهرستان زرند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

 

حبیب ا… خنجری – فرماندار شهرستان زرند

 

انتهای پیام/