همفکری مسئولین زرندی برای کسب عنوان «زرند پایتخت کتاب»

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضاء در یکم مهرماه سال جاری و با دستور کار برنامه‌ریزی جهت رقابت با سایر شهرستان‌های کشور در خصوص انتخاب زرند به عنوان «پایتخت کتاب ایران» و در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند جلسه شورای فرهنگ عمومی  شهرستان زرند با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضاء در یکم مهرماه سال جاری و در محل دفتر امام جمعه برگزارشد.

 

News_sedayezarand.irدستور کار این جلسه برنامه‌ریزی جهت رقابت با سایر شهرستان‌های کشور در خصوص انتخاب زرند به عنوان پایتخت کتاب ایران بود.

 

در این جلسه رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند با برشمردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس و برگزاری عید غدیر به جایگاه ولایت و امامت در جامعه اسلامی و رهبری امامان بعنوان رکن اساسی هر جامعه به ایراد سخن پرداخت.

 

وی در خصوص هفته دفاع مقدس و اهمیت آن نیز گفت: اگر رزمِ زرم‌آوران و جهاد آنان نبود هیچ امنیت و آرامشی که اکنون ما شاهد آن هستیم وجود نداشت.

 

در ادامه وی از کتاب بعنوان بهترین سرمایه هر قوم و جامعه یاد کرد و از پایین بودن سرانه مطالعه در جامعه ابراز تاسف نمود و خواستار مشارکت همه مردم و مسئولین در انتخاب زرند به عنوان پایتخت کتاب ایران شد.

 

در این جلسه حبیب الله خنجری فرماندار زرند با اشاره به مصوبات جلسات شواری فرهنگ عمومی خواستار اجرای شدن مصوبات توسط دستگاههای مسئول شد. وی با مهم دانستن موضوع “زرند پایتخت کتاب” پیشنهاد مطرح کردن آن را در جلسه شورای اداری داد.

 

احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند نیز با اشاره به راههای رسیدن به جایگاه زرند بعنوان پایتخت کتاب گفت اداره ارشاد ماههاست این هدف را در دستور کار خود قرار داده است و چند جلسه مشورتی با صاحب نظران برگزار نموده است و هم اکنون باید تمام مسئولین و مردم با جدیت دردستیابی به این هدف بزرگ همفکری، همکاری و همیاری نمایند.

 

انتهای پیام/