توزیع ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین نیروهای شهرداری زرند

شهردار زرند با اعلام اینکه همزمان با فصل بازگشائی مدارس این نهاد به توزیع بیش از ۷۰۰بسته لوازم التحریر در بین نیروهای شهرداری اقدام نموده است گفت: همواره باید در نظر داشته باشیم که کودکان این مرز و بوم آینده سازان ایران اسلامی خواهند بود و این نونهالان باید در فضای فارغ از هیاهو و تنش به کسب علم اقدام نمائیم.

مهندس محمدی شهردار زرند از آغاز طرح توزیع بیش از ۷۰۰ بسته لوازم التحریر در بین نیروهای شهرداری زرند خبر داد.

 

shahrdari_szsd65sdبه گزارش صدای زرند، مهندس محمدی با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف ما در شهرداری زرند گسترش خدمات رفاهی برای فرزندان پرسنل شهرداری می‌باشد که این نیروها بتوانند در فضائی آرام و شرایط مناسب به شهروندان خدمت نمایند.

 

شهردار زرند تصریح کرد: سعی داریم یک فضای دوستانه را در شهرداری پایه‌ریزی نمائیم که این امر می‌تواند به بهبود روابط در داخل و خارج از شهرداری کمک موثری نماید.

 

وی با اعلام اینکه همزمان با فصل بازگشائی مدارس این نهاد به توزیع بیش از ۷۰۰ بسته لوازم التحریر در بین نیروهای شهرداری اقدام نموده است گفت: همواره باید در نظر داشته باشیم که کودکان این مرز و بوم آینده سازان ایران اسلامی خواهند بود و این نونهالان باید در فضای فارغ از هیاهو و تنش به کسب علم اقدام نمائیم.

 

وی افزود: در این بسته آموزشی اقلامی شامل، خودکار، مداد، جامدادی، تراش، دفتر و… در نظر گرفته شده است که به فرزندان پرسنل اهداء خواهد شد.

 

انتهای پیام/