مسئولانی که مجهز به جهاد کبیر باشند هرگز به حقوق بیت‌المال دست‌درازی نمی‌کنند

سرهنگ عبدالمجید زمانی در مراسم پایانی همایش پیاده‌روی خانوادگی گفت: مدیران و مسئولانی که مجهز به جهاد کبیر باشند در هر شرایطی تحت نفوذ دشمن قرار نمی‌گیرند و هرگز به حقوق بیت‌المال دست‌درازی نمی‌کنند.

 به گزارش صدای زرند، همزمان با هفته دفاع مقدس، همایش پیاده‌روی خانوادگی به همت سپاه ناحیه زرند و با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان از تکیه چهل چراغ محل اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس به جبهه تا بوستان شهدای گمنام شهرستان زرند برگزار شد.

 

sarhangzamani_szsdsd652در مراسم پایانی این همایش سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم، به ویژه ۵۸۰ شهید شهرستان زرند، گفت: از همه کسانی که در زمینه برگزاری هرچه بهتر این همایش پیاده‌روی همکاری داشتند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 

وی در خصوص جهاد کبیر گفت: به فرموده امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) جهاد کبیر و جهاد فقط به معنای جنگ نظامی نیست، جهاد کبیر به معنای تبعیت نکردن از دشمن در میدان‌های مختلف، اعم از میدان فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و دیپلماسی و مذاکره است.

 

وی افزود: معظم له جهاد کبیر را به معنای روحیه انقلابی و جهادی و دشمن ستیزی و سازش ناپذیری در برابر دشمن دانستند و فرمودند در برابر تهدیدها، تطمیع ها و مشکلاتی  که دشمن طرح می‌کند تنها راهکار آن، جهاد کبیر است.

 

سرهنگ زمانی ادامه داد: جهاد کبیر یک روحیه انقلابی و یک فرهنگ و گفتمان استکبار ستیز است که نیروهای جبهه انقلاب اسلامی باید از آن برخودار باشند اما متاسفانه برخی، راهکار برون رفت از کشور را سازش و کوتاه آمدن در برابر سیاست های جبهه استکبار می‌دانند.

 

فرمانده سپاه زرند تاکید کرد: امروز جهاد کبیر شرط تداوم انقلاب است و بقای انقلاب به جهاد کبیر و فرهنگ سازش ناپذیری در مقابل دشمن گره خورده است.

 

وی افزود: با سلاح جهاد کبیر بود که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنِ تا دندان مسلح ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

 

زمانی در ادامه گفت: به فرموده مولا علی (ع) ما باید دشمن ظالمان و یار و یاور مظلومان باشیم، و حال سران ظالمان این زمان، آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند که در فکر براندازی کامل اسلام می‌باشند و مظلومان زمان، مردم کشورهای عراق، یمن، سوریه، فلسطین و غیره هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: ما با تمام دنیا تعامل داریم و دستور دین اسلام هم بر همین است اما با کسی که در فکر براندازی ماست هرگز تعامل نمی‌کنیم.

 

وی در پایان یادآور شد: مدیران و مسئولانی که مجهز به جهاد کبیر باشند در هر شرایطی تحت نفوذ دشمن قرار نمی‌گیرند و هرگز به حقوق بیت‌المال دست‌درازی نمی‌کنند.

 

انتهای پیام/