امنیت ایران اسلامی در دنیا بی‌نظیر است

خطیب جمعه زرند امنیت، آرامش و آسایش و اقتدار امروز ایران اسلامی را به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی دانست و افزود: امروز امنیت و آسایش ایران اسلامی در دنیا بی‌نظیر است.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان ما در این دوران به ندای حضرت امام (ره) لبیک گفتند و با جانفشانی‌های خود عهد اخوت را با ولایت به بهترین وجه ممکن به اثبات رساندند.

 

ebrhimi_emamjomezarand_ssz65sdبه گزارش صدای زرند،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی با بیان اینکه فرهنگ شهادت و ولایت‌پذیری مهمترین رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود خاطرنشان کرد: ارزش‌های والای دفاع مقدس ارزش‌های فراموش شدنی نیست و در جنگ تحمیلی فرزندان برومند ایران اسلامی با رهبری‌های پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) با دشمنان تا به دندان مسلح مقابله کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی بدست دشمن برسد.

 

امام جمعه زرند با بیان اینکه دفاع مقدس نشان داد که آمادگی دفاعی برای امنیت کشور لازم است، ‘گفت: کسانی که اعتقاد داشته باشند که نیاز به آمادگی‌های بالای دفاعی نداریم، سخت در اشتباهند. متاسفانه حرف‌هایی زده می‌شود که اگر کشور بخواهد پیشرفت کند باید دست از پیشرفت‌های دفاعی و نظامی خود بردارد. این حرف خواست دشمن است و بر خلاف قران است. قران می‌فرماید در مقابل دشمن قوی باشید. لذا باید در مقابل امواج خطری که در جهان برپاست خود را قوی سازیم تا در مقابل هجمه‌های دشمن پیروز باشیم.

 

وی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل از توان نظامی و موشکی ما در هراسند و به برکت خون شهدا و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری ایران اسلامی به پیشرفت‌های نظامی ارزشمندی دست یافته است و اینکه دشمنان می‌گویند برجام سایه جنگ را از سر ایران بر داشت، این حرف غلطی است بلکه توان موشکی و دفاعی ما باعث شد دشمنان جرات حمله نظامی را نداشته باشند.

 

خطیب جمعه زرند امنیت، آرامش و آسایش و اقتدار امروز ایران اسلامی را به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی دانست و افزود: امروز امنیت و آسایش ایران اسلامی در دنیا بی‌نظیر است.

 

امام جمعه زرند با گرامیداشت روز خانواده و با اشاره به آیات و روایات به اهمیت و نقش خانواده در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: کانون خانواده که خدایی باشد آن خانواده رنگ و بوی خدایی می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن خانواده را نشانه گرفته است اظهار داشت: دشمن قصد دارد کانون گرم خانواده‌های ایرانی را با هجمه های فرهنگی سست کند و از طرفی خانواده‌ها به خوبی از خطرات واقعی که در فضای مجازی در کمین فروپاشی کانون گرم خانواده و آینده فرزندان نشسته آگاه نیستند. این موضوع لزوم هوشیاری بیش از پیش در برابر معضلات اجتماعی شبکه‌های اجتماعی را نشان می‌دهد و همه باید نسبت به این شمشیر دولبه و راههای مقابله با آن احساس مسئولیت داشته باشیم.ش

 

انتهای پیام/