تقدیر فرمانده انتظامی استان کرمان از زحمات امام جمعه محترم زرند

سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی اسدی فر؛ فرمانده محترم انتظامی استان کرمان با اهداء لوح سپاسی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرند در جهت برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیر خم تقدیر نمود.

به گزارش صدای زرند،‌ سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی اسدی فر؛ فرمانده محترم انتظامی استان کرمان با اهداء لوح سپاسی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرند در جهت برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیر خم تقدیر نمود.

 

این لوح توسط جناب سرهنگ چوگانی فرمانده محترم ناحیه انتظامی زرند در نماز جمعه دوم مهرماه به نمایندگی از سوی فرمانده انتظامی استان به امام جمعه محترم تقدیم شد.

 

taghdir_emamjome_chgani_sz6s5d

 

متن این لوح به شرح ذیل می باشد:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

 

حضرت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زرند

 

سلام علیکم

 

همانطور که استحضار دارید؛ هیچ واقعه‌ای به اندازه “واقعه غدیر” مورد توجه قرار نگرفته، غدیر توسط ۱۱۰ نفر از صحابه و ۸۴ نفر از تابعین روایت شده و ۳۶۱ نفر از علماء و محدثین اهل سنت آن را نقل کرده اند، گمان نمی‌رود از این نظر بتوان واقعه‌ای دیگر را با غدیر مقایسه نمود.

 

غدیر گوهر اسلام می‌باشد و مهم، درست دریافتن آن و با آن زیستن است؛ نه از آن دم زدن و با آن بیگانه بودن،ضمن تبریک زیباترین معارفه تاریخ بشریت، امید دارم که غدیر را واسطه تمسک به حبل المتین ولایت قرار داده و با استعانت از درگاه حضرت باریتعالی در اجرای فرامین ولی فقیه ونائب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) ثابت قدم و با تمام توان کوشا باشیم.»

 

فرمانده انتظامی استان کرمان

سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی اسدی فر

 

انتهای پیام/