با تکمیل صحیح فرم های سرشماری نفوس و مسکن ۹۵، زمینه ساز پیشرفت شهرستان زرند باشیم/ زرند کاندیدای انتخاب پایتخت کتاب ایران است

خنجری فرماندار زرند گفت: با تکمیل صحیح فرم های سرشماری نفوس و مسکن ۹۵، زمینه ساز برنامه ریزی مناسب و کارآمد جهت پیشرفت هرچه بهتر شهرستان باشیم.

فرماندار زرند گفت: با تکمیل صحیح فرم های سرشماری نفوس و مسکن ۹۵، زمینه ساز برنامه ریزی مناسب و کارآمد جهت پیشرفت هرچه بهتر شهرستان باشیم.

 

shora-edari

 

به گزارش صدای زرند، هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان زرند در سال ۹۵ به میزبانی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با حضور رضا اسماعیلی پور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر  امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه زرند، فرماندار زرند و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی در محل مجتمع فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان برگزار گردید.

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند، روز بازگشایی مدارس وشروع سال تحصیلی ۹۶- ۹۵ و همچنین هفته دفاع مقدس و آغاز هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض کرده و ابراز داشت: آسایش امروز و امنیت موجود در جامعه مرهون و مدیون رشادت و دلاورمردی های شهداء و رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل است و این آرامش از برکت خون شهداء و ایثارگران حاصل شده است.

 

وی گفت: همه ما باید سپاسگزار و قدردان خدمات امام راحل (ره) باشیم که با درس آزادی، پایداری و ایمان به ما آموخت چگونه در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی نماییم و در حال حاضر رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری چراغ راه و مایه آرامش و آسایش ما در جامعه می باشد.

 

خنجری اظهار داشت: اگر کشور ما امروز در جهان عزت دارد و از ریاست محترم جمهوری در سفرهای خارجی توسط کشورهای مختلف به گرمی استقبال می شود از برکت خون شهداست.

 

وی همچنین در خصوص گرامیداشت اول مهر آغاز سال تحصیلی بیان داشت: امر تعلیم و تربیت، امر مهمی ست که آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند این مهم را انجام دهد و در این زمینه ادارات مربوطه و خانواده ها بایستی همکاری نمایند تا زمینه آموزش بهتر فراهم گردد.

 

فرماندار زرند همچنین از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش به جهت کسب رتبه های برتر کنکور توسط دانش آموزان زرندی قدردانی و تشکر نموده و ابراز داشت: امیدواریم در سال های آینده شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در این زمینه باشیم.

 

وی در خصوص آغاز طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن نیز اظهار داشت: کلیه ادارات و نهادهای شهرستان جهت اجرای طرح سرشماری همکاری لازم با این ستاد را داشته باشند و همچنین همشهریان عزیز فرم های مربوط به این طرح را صادقانه و در کمال صحت و درستی تکمیل نمایند، چرا که ارائه آمار و اطلاعات صحیح می تواند زمینه ساز برنامه ریزی صحیح جهت پیشرفت هرچه بهتر شهرستان باشد.

 

خنجری در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان زرند کاندید انتخاب پایتخت کتاب ایران شده است، همه مسئولین جهت تحقق این رویداد با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری لازم را داشته باشند، که در این خصوص ادارات و نهادهای دولتی شهرستان با امضاء، حمایت خود را از اجرای طرح زرند پایتخت کتاب ایران اعلام نمودند.

 

لازم به ذکر است، هشتمین سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی از روز گذشته آغاز شده و تا ۲۴ مهرماه جاری ادامه دارد.

 

انتهای پیام/