تشریح روند اجرای فعالیت های عمرانی امام زاده سید جعفر سیریز زرند

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه زرند روند اجرای فعالیت های عمرانی امام زاده سید جعفر سیریز زرند را تشریح کرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه زرند روند اجرای فعالیت های عمرانی امام زاده سید جعفر سیریز زرند را تشریح کرد.

 

ali-hasani-nejad-oghaf

 

به گزارش صدای زرند، “علی حسنی نژاد” سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند، اظهار کرد: عملیات ساخت تربت خانه و سالن چند منظوره امام زاده در دست اقدام می باشد.

 

وی بیان کرد: آستان مقدس امامزاده ابوعبدالله جعفربن زیدبن موسی بن جعفر(ع) درمنطقه سیریز از توابع شهرستان زرند واقع شده که به لحاظ قرار گرفتن در محور مواصلاتی کرمان به تهران و استانهای یزد و اصفهان از موقعیت مناسبی جهت خدمات دهی به زائران و مسافران برخوردار است.

 

حسنی نژاد با اشاره به اجرای طرح جامع امام زاده گفت: نخستین قسمت از عملیات اجرایی ساخت تربت خانه و سالن امامزاده با زیربنای یک هزار مترمربع با تکمیل فونداسیون و اسکلت فلزی سالن در دست اقدام است.

 

وی افزود: تا کنون بالغ بر۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جهت اقدامات عمرانی هزینه شده است که امید است با تکمیل روند ساخت و ساز بعد از اتمام سالن برنامه ریزی لازم جهت پوشش برنامه ها در امام زاده انجام گیرد.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند، ضمن قدردانی از همکاری اهالی منطقه جهت فراهم نمودن اماکانات رفاهی امام زاده گفت: اجرای فضای سبز ،طرح جدول گذاری فضای سبز آرامستان، طرح ساماندهی قبور مطهر شهداء و طرح روشنایی فضای امامزاده و آرامستان از دیگر اقداماتی است که به شکل مطلوبی انجام شده است.

 

انتهای پیام/