دفاع مقدس به ما ثابت کرد که باید روی پای خودمان بایستیم

سرهنگ پاسدار حسین باقری مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه ثارا… استان کرمان تصریح نمود: دفاع مقدس این موضوع را به ما ثابت کرد که باید روی پای خودمان بایستیم و در اقتصاد مقاومتی نیز استفاده از پتانسیل‌های بومی و ظرفیت‌های درونی ضروری است و تمامی اقشار مختلف ملت باید به میدان بیایند و بایستی فرهنگ پشت میزنشینی تبدیل شود به فرهنگ مولد و همگان در تمامی سطوح از تولیدات داخلی حمایت کنیم و در این راستا نقش و جایگاه کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند توسعه اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار صدای زرند، همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج کارگری جلسه هم‌اندیشی و همفکری شورای قشر بسیج کارگری شهرستان زرند با حضور سرهنگ زمانی فرمانده سپاه ناحیه زرند، سرهنگ جسین باقری مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه ثارا… استان کرمان، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان زرند، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری و سایر اعضاء شورای قشر بسیج کارگری صبج روز دوشنبه ۵/۷/۹۵ در محل سالن کنفرانس نیروگاه زرند برگزار شد.

 

eghteadmoghavemati_sz45sdدر ابتدای جلسه هادی ایرانمنش رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی زرند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و امام شهدا با تاکید بر اینکه نشست‌های قشر کارگری در راستای اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل به گونه‌ای برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی شود که استفاده از تولیدات داخلی در سرلوحه کارها قرار گیرد و هیچ نیازی به کالای خارجی در کشور نباشد.

 

وی گفت: لازمه اینکار فقط با داشتن روحیه کار و تلاش  و پشت کار دائمی نه زود گذر تحقق خواهد یافت.

 

ایرانمنش تصریح کرد: باید اقتصاد کشور را بر پایه طرحی که پویا، پیشرو و الگوی مناسب برای جهانیان به خصوص جهان اسلام باشد، استوار کرد. بایستی از تمام روش هایی که منجر به نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی در کشور می شوند، استفاده کرد.

 

رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی زرند اظهار داشت: تنها راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی منطبق با دیدگاه های رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه به تولید داخلی و حمایت از کالای داخلی است. کاهش بیکاری، تقویت تولیدات داخلی و حفظ استقلال کشور از عوامل اجرای اقتصاد مقاومتی است.

 

در ادامه سرهنگ پاسدار حسین باقری مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه ثارا… استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ۸ سال دفاع مقدس طی سخنانی ابراز داشت: اگر بخواهیم پیوند بزنیم جنگ دوران دفاع مقدس را با زمان حال حاضر بایستی گفت جنگی که الان داریم مخصوصاً در جبهه تولید و صنعت که در معرض آماج حملات و تهاجمات جنگ تحمیلی اقتصادی قرار گرفته است که ما ایمان داریم این مشکل با تاسی از گنجینه عظیم دوران دفاع مقدس قابل حل است و همانطور که در جنگ ۸ ساله با دست خالی جلوی دشمن تا دندان مسلح  ایستادیم و در نتیجه این پایداری و مقاومت ملت به پیروزی رسید در جنگ اقتصادی نیز در سایه وحدت و انسجام ملی می‌توانیم به پیروزی نهائی دست یابیم.

 

باقری  تصریح نمود: دفاع مقدس این موضوع را به ما ثابت کرد که باید روی پای خودمان بایستیم و در اقتصاد مقاومتی نیز استفاده از پتانسیل‌های بومی و ظرفیت‌های درونی ضروری است و تمامی اقشار مختلف ملت باید به میدان بیایند و بایستی فرهنگ پشت میزنشینی تبدیل شود به فرهنگ مولد و همگان در تمامی سطوح از تولیدات داخلی حمایت کنیم و در این راستا نقش و جایگاه کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند توسعه اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

 

وی در خاتمه ابراز امیدواری نمود: با توکل بخدای متعال، کمک گرفتن از ظرفیت‌ها و نیروهای بسیجی و حمایت از تولیدگران عرصه به صورت همه جانبه زمینه لازم  برای تحقق سیاست‌های اقتصادی به خوبی فراهم شود و ما شاهد پویایی و شکوفایی و رونق اقتصاد در جامعه باشیم.

 

شایان ذکر است سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه ناحیه زرند نیز با ذکر خاطراتی از عملیات پیروزمند خیبر و نقش سازنده نیروی مردمی بسیج در پیروزی جنگ مطالبی را ارائه نمودند.

 

انتهای پیام / اکبرابراهیمی زرندی