باید در ترویج معروفات بزرگ‌نمایی نمود / رسانه در ترویج معروفات و نهی منکرات کوشا باشند

مسوول بازرسی و تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: باید در ترویج معروفات بزرگ‌نمایی نمود تا این فریضه مهم الهی بهتر در جامعه نهادینه شود.

 همزمان با دومین روز از هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند نشست هم اندیشی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با حضور رئیس اداره ارشاد و مسئول بازرسی و تذکر لسانی ستاد و جمعی از اصحاب رسانه در محل سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند برگزار گردید.

 

amrebemarof_szsssd03

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند؛ در ابتدای این نشست احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند ضمن عرض خیرمقدم و تسلیت ایام سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ­در خصوص چگونگی­ حسن اجرای مصوبات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و ارائه راهکارهای اجرایی مناسب در زمینه های آموزشی، پژوهشی و رسانه­‌ای مطالبی را ارائه نمودند.

 

وی با اشاره به نقش و جایگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره تاکید نمود: باید رسانه با تامل و همکاری در زمینه خود مراقبتی و امر به معروف و نهی از منکر نقش خود را بطور مطلوب ایفا کند.

 

رشیدی افزود: اصحاب رسانه، مطبوعات و اصحاب قلم و اصحاب فرهنگ باید در جهت ارتقا برنامه‌های فرهنگی و هنری و تحقق اهداف نظام و دولت با اتحاد و همدلی در کنار هم باشند.

 

در ادامه محمد منصوری مسئول بازرسی و تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر زرند با اشاره به اهداف قیام امام حسین (ع) اظهار نمود: سه هدف برای قیام امام حسین (ع) مطرح شده است که در ابتدا عدم بیعت با یزید، نامه‌های کوفیان و سومین هدف که از والاترین اهداف امام حسین (ع) بود، به گفته خود ایشان اصلاح امت جدم رسول خدا و امر به معروف و نهی از منکر است.

 

منصوری با بیان اینکه باید کاری کنیم تا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ساری و جاری شود، افزود: در هفته امر به معروف و نهی از منکر هستیم و این هفته هر روز با عنوانی نامگذاری شده است و جلساتی و برنامه‌هایی در این هفته برگزار خواهد شد.

 

وی به ارائه گزارشی از این ستاد در سال ۹۴ پرداخت و افزود: برنامه‌ریزی‌هایی در جهت راه‌اندازی اتاق فکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شده است و در این اتاق فکر موضوعاتی باید بحث شود در مورد آن بررسی و پیرامون این فریضه مهم الهی برنامه‌ریزی لازم به عمل آید.

 

منصوری یادآور شد: راه‌اندازی طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر را در سال ۹۴  داشتیم که استارت آن زده شده است و در حال حاضر یک منطقه ویژه خواهران و یکی ویژه برادران را داریم و سعی نمودیم از نخبگان مومن و موثر در جامعه استفاده نماییم که حضور آنها در این محیط باعث امر به معروف و نهی از منکر شود.

 

وی در ادامه به اهداف ستاد اشاره نمود و تصریح نمود: یکی از اهداف مورد نظر این است که در بحث معروفات کار کنیم و باید در ابتدا از خود و خانواده خود این فرهنگ‌سازی را انجام دهیم که مطمئناً نتیجه مطلوب را خواهیم گرفت.

 

مسوول بازرسی و تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: باید در ترویج معروفات بزرگ‌نمایی نمود تا این فریضه مهم الهی بهتر در جامعه نهادینه شود.

 

وی در خاتمه از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست تا در ترویج امر به معروف و نهی از منکر با ستاد همکاری لازم را بطور مستمر داشته باشند.

 

amrebemarof_szsssd01 amrebemarof_szsssd02 amrebemarof_szsssd04 amrebemarof_szsssd05

 

انتهای پیام / اکبرابراهیمی زرندی