ساختمان خیرساز کانون حضرت زهرا(س) شهرک طالقانی زرند به بهره برداری رسید

با کمک ۵۶۰ میلیون ریالی خانواده شهید عزیز الله میرزایی ساختمان جدید کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) شهرک طالقانی زرند و کتابخانه شهید عزیزالله میرزایی این کانون، افتتاح شد.

با کمک ۵۶۰ میلیون ریالی خانواده شهید عزیزالله میرزایی ساختمان جدید کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) شهرک طالقانی زرند و کتابخانه شهید عزیزالله میرزایی این کانون، با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

 

به گزارش صدای زرند، ساختمان خیرساز کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا (س) مسجد ولی‌عصر (عج) شهرک طالقانی زرند و کتابخانه شهید عزیزالله میرزایی این کانون، امروز (۱۵ مهر) با حضور سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان، فرماندار زرند، بخشدار زرند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند و جمعی از مسئولین فرهنگی و خانواده های معظم شهدا به بهره برداری رسید.

 

“محمد تکلو” سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با قدردانی از خانواده شهید میرزایی به جهت این کار بزرگ، ابرازامیدواری کرد: باقیات الصالحاتی برای آن شهید عزیز باشد.

 

وی با اشاره به وجود ۳۴ کانون فرهنگی هنری در شهرستان زرند، اظهار داشت: سعی می کنیم بر اساس گزارش عملکردهایی که دریافت می کنیم، حمایت از کانون‌های مساجد داشته باشیم.

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند خانواده شهید عزیزالله میرزایی به ویژگی های کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و افزود: از ویژگی های کانون های مساجد این است که به صورت گسترده در نقاط مختلف این شهرستان فعالیت فرهنگی، منسجم دارند و نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ایفا می کنند.

 

وی گفت: کانون فرهنگی و هنری مسجد حضرت زهرا (س)  روستای طالقانی اولین کانون خیر ساز در این شهرستان است که توسط خانواده شهید عزیزالله میرزایی با زیر بنا ۱۰۰ متر مربع و هزینه ۵۶۰ میلیون ریال احداث شده است و کتابخانه این کانون با ۴ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب فعال است.

 

خنجری ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد از مهمترین رسالت کانون های فرهنگی و هنری مساجد عنوان کرد.

 

فرماندار زرند افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان زرند در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای ترویج فرهنگ غنی فعالیت دارند.

 

محمد میرزایی مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا (س) با تأکید بر اینکه آموزش از نیازهای جدی در بحث کانون و کتابخانه به ویژه در صورت راه اندازی کتابخانه مجازی است؛ خواستار تجهیز کتابخانه و کانون شد.

 

 

 

canon-masjed-kisk-950715_-1

canon-masjed-kisk-950715_-2

canon-masjed-kisk-950715_-3

canon-masjed-kisk-950715_-4

canon-masjed-kisk-950715_-5

canon-masjed-kisk-950715_-6

canon-masjed-kisk-950715_-7

canon-masjed-kisk-950715_-8

canon-masjed-kisk-950715_-9

canon-masjed-kisk-950715_-10

 

انتهای پیام/